brsseb Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 SKulle oppdatere Atidrivern på min bærbare med 9700mobile. Lastet ned nyeste ATIradeondriver, moddet den med Patje sitt program som vanlig, men så kom denne feilmeldingen under installasjonen av selve driveren: "Denne skjermkortdriveren er ikke kompartibel med skjermdriveren(e) som er installert i systemet" Veldig merkelig syns jeg. Forsøkt også med en litt eldre driver, men fikk samme melding. Jeg avinstallerte seff den gamle først, vekk med både kontrollpanel og driver og rebootet. Alt som vanlig. Noen som vet? (sitter her i 640x480 på en 1400x1050 skjerm og er på randen av klaustrofobi ) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 SKulle oppdatere Atidrivern på min bærbare med 9700mobile. Lastet ned nyeste ATIradeondriver, moddet den med Patje sitt program som vanlig, men så kom denne feilmeldingen under installasjonen av selve driveren: "Denne skjermkortdriveren er ikke kompartibel med skjermdriveren(e) som er installert i systemet" Veldig merkelig syns jeg. Forsøkt også med en litt eldre driver, men fikk samme melding. Jeg avinstallerte seff den gamle først, vekk med både kontrollpanel og driver og rebootet. Alt som vanlig. Noen som vet? (sitter her i 640x480 på en 1400x1050 skjerm og er på randen av klaustrofobi ) Hvorfor ikke spare seg moddingen og bruke omegadriver? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Edit: Nm. Enig med Carnifex. Endret 24. november 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Fikset det no. Patje var klar over at de to siste ATI-driverne ikke gikk skikkelig gjennom moddeprogrammet og har lansert to midlertidige versjoner. http://www.driverheaven.net/showthread.php?t=61156 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå