Gå til innhold

Half-Life: Hva heter sisste brette i HL2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundet HL2 selv i løpet av to korte dager. :no:

Jeg hadde kjempe forhåpninger til spillet, og det innfridde forventningene uten tvil. Men skulle ønske det var en del lengere. For alt hva vi vet, så kan det komme flere addons til HL2.

Uansett.. i tiden framover vil det komme massevis av HL2 mods, så der har vi absolutt noe å glede oss til. :)

Lenke til kommentar
Rundet HL2 selv i løpet av to korte dager. :no:

Jeg hadde kjempe forhåpninger til spillet, og det innfridde forventningene uten tvil. Men skulle ønske det var en del lengere. For alt hva vi vet, så kan det komme flere addons til HL2.

Uansett.. i tiden framover vil det komme massevis av HL2 mods, så der har vi absolutt noe å glede oss til. :)

Det man må gjøre hvis en har lyst til å spille spillet i lang tid er å sette på hard og ta seg tid til å utforske spillet, ikke bare løpe igjennom alt sammen.. Dette spillet er uansett ikke mye kortere enn 1ern. Men grunnen til at 1ern tok så lang tid er fordi folk såvidt hadde spilt slike fps spill før og fordi folk ikke var like gode til å skyte/forstå hva som måtte gjøres..

Lenke til kommentar
Det man må gjøre hvis en har lyst til å spille spillet i lang tid er å sette på hard og ta seg tid til å utforske spillet, ikke bare løpe igjennom alt sammen..

Gudene skal vite jeg brukte god tid på alle områdene, men, når du spiller HL2 konstant fra du får det til du har spillet det rundt, med utforskning av alle aspekter av spillet, da tar det ikke lang tid :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...