Spragleknas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvilken av disse og hvorfor? Arctic Silver Ceramique Termisk Pasta 2.5 Gram 35,-Arctic Alumina Termisk Pasta 1.7 Gram 39,-Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram 69,- Vil ha kjølig og stille system etter bytte av HK so ssv. kjøpes fra Komplett, derav valgene Droppet denne da jeg har hørt så mye bra om Artic; Cooler Master "Dow Corning" Kjølepasta HTK-002 High Performance Goop Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Artic silver 5 er best, men dyrast: Div testar på overklokking.no artiv silver artic silver ceramique artic silver 5 Microplex har Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 ok... aluminium er "ut" ( ? ).... ... blir vel ceramique ... trenger ikke store mengder..... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 . om du ikke har hat på noe serlig goop før burde du gå for ceramiquet siden den er mye enklere å håndtere. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 takker... gjort det før et par ganger... men går for den likevell, så slipper jeg "kødd" Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Hvorfor? Når alle sier at arctic silver er best, så hvorfor ikke bare slå til? Da har du til neste gang du skal bytte kjøler og til alle kompisene dine osv Edit: det er like stor mengde i de forskjellige tubene. Forskjellen er at sølv er tyngre enn kjeramikk og aluminium.... Endret 24. november 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 gjør det enkelt... en grad eller to betyr nada Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Høyrd om fyren som fekk sparken hos Rolls Royce fordi han sa det var godt nok. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Høyrd om fyren som fekk sparken hos Rolls Royce fordi han sa det var godt nok. kødder du? er det sant? men i hvilken sammenheng liksom, jobbet han med motorer elle var han datamontør? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 takker... gjort det før et par ganger... men går for den likevell, så slipper jeg "kødd" ja jeg har hatt ulykke med as5 selv så jeg bruker kun ceramiquet nå baronKanon; både arctic silver ceramiquet og arctic silver 5 er jo de han har foreslått da. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hvordan ulykke er det du snakker om?ødelagt noe? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med AS5, 15 grader kjøligere!!! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Høyrd om fyren som fekk sparken hos Rolls Royce fordi han sa det var godt nok. kødder du? er det sant? men i hvilken sammenheng liksom, jobbet han med motorer elle var han datamontør? gjør det enkelt... en grad eller to betyr nada Det er noko eg har blitt fortald når eg har samme holdning som JEG676. "Ah det er godt nok", men her er kun det beste godt nok Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ja jeg har hatt ulykke med as5 selv så jeg bruker kun ceramiquet nå Hva i all verden mener du med det? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ja jeg har hatt ulykke med as5 selv så jeg bruker kun ceramiquet nå Hva i all verden mener du med det? artic silver leder straum. Ceramique leder ikkje straum. Dersom ein søler med artic silver på plassar der den ikkje høyre heima kan det bli katastrofale følger. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med AS5, 15 grader kjøligere!!! 15 grader kjøligere enn ...? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg er veldig fornøyd med AS5, 15 grader kjøligere!!! 15 grader kjøligere enn ...? 15 grader kjøligere enn før AS5 ble påført kanskje? Edit: Gå for AS5. Tror det er best. Dyrest, men best. Endret 26. november 2004 av ivellios Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er veldig fornøyd med AS5, 15 grader kjøligere!!! 15 grader kjøligere enn ...? 15 grader kjøligere enn før AS5 ble påført kanskje? Jepp! Før var load på hele 77 grader (AMD Athlon XP 2500+ Barton), nå er den på ca. 62.. må jo si at det er en kraftig forbedring, eller hva? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Når man vet at man MÅ være forsiktig så er det vel bare og være ytterst forsiktig også vel ? Ta på ørlite grann og smør utover med et barberblad eller lignende. Ble det for lite så tar du på ørlite grann til og smører utover i et jevnt lag. For mye er illle og for lite er også ille. Er det ikke 1-2mm folk sier Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Når man vet at man MÅ være forsiktig så er det vel bare og være ytterst forsiktig også vel ? Ta på ørlite grann og smør utover med et barberblad eller lignende. Ble det for lite så tar du på ørlite grann til og smører utover i et jevnt lag. For mye er illle og for lite er også ille. Er det ikke 1-2mm folk sier Hm. Slik jeg har forstått så skal man ikke spre det utover, men bare ta på en dært og sette på kjøleren og vri den litt så den presser ut all luft. På det viset skal den visst klare å spre det utover selv. Funket hos meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå