Gå til innhold

Hvilken Arctic goop?

Spragleknas

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse og hvorfor?

• Arctic Silver Ceramique Termisk Pasta 2.5 Gram 35,-
    Arctic Alumina Termisk Pasta 1.7 Gram 39,-
    Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram 69,-

Vil ha kjølig og stille system etter bytte av HK so ssv. kjøpes fra Komplett, derav valgene

Droppet denne da jeg har hørt så mye bra om Artic;

Cooler Master "Dow Corning" Kjølepasta HTK-002 High Performance Goop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor? Når alle sier at arctic silver er best, så hvorfor ikke bare slå til? Da har du til neste gang du skal bytte kjøler og til alle kompisene dine osv ;)

Edit: det er like stor mengde i de forskjellige tubene. Forskjellen er at sølv er tyngre enn kjeramikk og aluminium....

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar
Høyrd om fyren som fekk sparken hos  Rolls Royce fordi han sa det var godt nok.

kødder du? er det sant?

men i hvilken sammenheng liksom, jobbet han med motorer elle var han datamontør?

gjør det enkelt... en grad eller to betyr nada

Det er noko eg har blitt fortald når eg har samme holdning som JEG676.

"Ah det er godt nok", men her er kun det beste godt nok :D

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med AS5, 15 grader kjøligere!!! :w00t:

15 grader kjøligere enn ...?

15 grader kjøligere enn før AS5 ble påført kanskje?

Jepp! Før var load på hele 77 grader (AMD Athlon XP 2500+ Barton), nå er den på ca. 62.. må jo si at det er en kraftig forbedring, eller hva?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Når man vet at man MÅ være forsiktig så er det vel bare og være ytterst forsiktig også vel ? Ta på ørlite grann og smør utover med et barberblad eller lignende. Ble det for lite så tar du på ørlite grann til og smører utover i et jevnt lag. For mye er illle og for lite er også ille. Er det ikke 1-2mm folk sier ;)

Lenke til kommentar
Når man vet at man MÅ være forsiktig så er det vel bare og være ytterst forsiktig også vel ? Ta på ørlite grann og smør utover med et barberblad eller lignende. Ble det for lite så tar du på ørlite grann til og smører utover i et jevnt lag. For mye er illle og for lite er også ille. Er det ikke 1-2mm folk sier ;)

Hm. Slik jeg har forstått så skal man ikke spre det utover, men bare ta på en dært og sette på kjøleren og vri den litt så den presser ut all luft. På det viset skal den visst klare å spre det utover selv. Funket hos meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...