Hanasand Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Mornings Som topicen sier så har jeg kjøpt meg denne ruteren. Jeg måtte liksom ha en ruter til mi splitter nye Lyse linje. Men problemet er. Når jeg tar å stapper kabelen til telsey tingen som er lyse sin og inn i ruteren så funker kun internett i ca 1min og så detter alt ut. Jeg greier faktisk ikke å connecte til ruteren engang. Har og prøvd å resette ruteren med samme resultat. Jeg resetta ruteren stapte i alle kabler uten å konfigurere noe og jeg kom meg ut på internett i ca 1min. så borte. Noen der med lignendes problem og vet hvordan man skal fikse dette ? Jeg kan jo alltids bruke angreretten på ruteren og fetsje meg en ny. Men helst vil jeg at denne skal funkere. Forslag motas med stor taknemlighet.. Endret 17. januar 2006 av Hanasand Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Om du ikke har gjort det, så bør du oppdatere firmware til siste versjon. Bruker du kabel eller trådløst for å koble deg til routeren? Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 bruker kabel. Har prøvd å deaktivere det trådløse også. Hadde ikke noe å si. 3C number 3CRWE554G72T/3CRWE554G72TU Software version V1.00.08 Boot loader version V1.00.00 Wireless version V1.0.1.0 Hardware version 01 Har oppdatert til siste versjon Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hmm, har du testet med andre kabler? Fungerer det bra om du kobler maskinen din direkte på Lyse? Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 ja er det jeg sitter på nå Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kan nesten virke som at routeren er defekt. Har du prøvd å tilbakestille den til fabrikkinstillinger? Kan være greit å prøve før du returnerer den. Gjøres slik: 1 Remove power from the Router. 2 Disconnect all your computers and the cable/DSL modem from the Router. 3 Using a straight through Ethernet cable, connect the Ethernet Cable/DSL port on the rear of the Router to any one of the LAN ports. 4 Re-apply power to the Router. The Alert LED will flash as the Router starts up, and after approximately 30 seconds will start to flash more slowly (typically 2 seconds on, 2 seconds off). Once the Alert LED has started to flash slowly, remove power from the Router. 5 Remove the cable connecting the Cable/DSL port to the LAN port, and reconnect one of your computers to one of the Router LAN ports. 6 Re-apply power to the Router, and when the start-up sequence has completed, browse to: http://192.168.1.1 and run the configuration wizard. You may need to restart your computer before you attempt this. 7 When the configuration wizard has completed, you may reconnect your network as it was before. Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har nå vært i dialog med komplett og jeg skal returnere varen for at dem skal sjekke om det er noe galt. Så satser på at det er noe galt med produktet. Satser på en happy ending Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå