ffs Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har er explorer 3.0 mus. Funka jævlig bra hele tida. men nå plutselig har den bynt å dette ut hele tida. Den slutter å lyse og den usb lyden, som du hører når du kobler fra og i usb-hardware høres.. det virker som den blir nesten verre og verre.. noen som vet hvor feilen ligger? i ledning, i koblingen i musa, eller i sluttstykket inn til pcen? Siden jeg er en aktiv gamer, så er det jo umuligt å spille med dette..Og eplorer 3.0 er den eneste musa for meg..dessuten er det vell ingen som selger disse lenger? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Eneste? denne skal jo være sykt god å spille med: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4915 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Det er vel mer det at ingen mus slår intellimouse explorer 3 i feks cs... Uansett spesifikasjoner, så har jeg aldri hatt en mus jeg har vært mer fornøyd med faktisk. On topic : jeg har foresten hørt at det ofte er punktet der ledningen går inn i musen som går dunken først, det skal visst gå ann å fikse Endret 24. november 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har vært ute for det samme problemet. Det er visstnok snakk om en dårlig kabel. www.alienware.co.uk selger IE3.0.. her. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Syntes intellimouse optical 1.1 er bedre enn ie 3.0 PrQv den, kjQp den ! Lenke til kommentar
Morten_87 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har 3.0 og er veldig fornøyd med den. Trur det er den beste musen jeg har hatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå