pgdx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) På nrk.nos Urørt-prosjektside ligger det i dag mangfoldige perler av god musikk. Problemet er at det også ligger utrolig mye musikk av meget laber kvalitet. For å få frem de musikerne som virkelig produserer noe bra, vil jeg derfor at vi lager tråd der vi anbefaler våre favoritter. På den måten er det litt enklere å sortere ut god musikk. Langhåra Popfaen Jon Hægland James Earl Jones Barbershop group Ribozyme Rockatansky Now we*ve got members Edit: Denne tråden var i utgangspunktet kun en tråd der jeg valgte å anbefale Langhåra Popfaen, så herr HalTans utsagn er per nå ikke helt gyldig. Han kan selvsagt velge å stå på sitt, ettersom jeg faktisk har valgt å anbefale min brors band, Rockatansky, og hvis dere ikke vil ha noe av at man anbefaler venner og familie på grunn av mangel på nøytralitet, trenger dere ikke laste ned noe av dem. Endret 24. november 2004 av drange_net Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) EDIT: Øyh! Mente aldri at det var noe negativt eller noe i den duren. bare påpekte det. Så til trådens (nye) topic: Dette Skal Du Få Igjen For Petter Sjekk ut "Superminister!". Endret 25. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Dere Dranger er flinke til å promotere dere selv. Er ist keine Drange. Hadde jeg skulle promotert meg selv eller noen av mine brødre, hadde jeg ikke lagt ut link til en herr Lindseth. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Vel, HalTan... Morsom tekst, det skal de ha for, men for å si det sånn.... Stilen var ikke helt kompatibel med hodet mitt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Han røyker supergress! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sjekk Bæsjstreetboys . Skulle bare ha sex Morsom i hvetfall! Off Topic: Er det noen som vet hvordan man kan få dem over til MP3 format? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Du kan jo trykke på "download", hvis du har streamet til nå. Alle sangene ligger der som mp3. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Er det seriøst ingen som sjekker ut musikken på Urørt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis Paperboyzz blir populære så bør vel de der også bli det, eller? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmmm..Jeg likte How Tell Wendy med Trespassed minds, men det ser ut til at bandet er fjernet Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Evolution Denied Knallk00l prog-dømetall. Mörkegjemsel Få med deg teksten på "Mørkjegjemsel i et råttent hus uten vinduer"!1one Låta er i tillegg knalltøff! Har ikkje tulla rundt på Urørt sidan i sommar, trur eg, så dette er vel det nyaste eg hugsar å ha funne. =/ Endret 2. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Sodd Off! Trønderrock på sitt beste. Sjekk ut "Bingo". NO SKA VI SPÆLLE B-I-N-G-O!!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Sorry hvis det er bump, men det var den beste urørt-tråden jeg fant da jeg søkte. Jeg synes absolutt Defective fortjener en oppmerksomhet. Endret 14. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) The Apple FallsInspirert av den mørke og mer eksperimentelle siden av rocken fra slutten av 60-tallet, og frem til i dag. Intense stemninger, et maskinelt groove, repeterende melodilinjer og svevende gitarbilder. Endret 14. juni 2006 av Undertow Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) BeinkjørBarnslig forfylle rølpepunk... BetattMelankolsk, romantisk, hardcore, metall.... poZeIntelligent støy... Endret 14. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jay - Alt før mæ Dere kan finne den selv kongelåt, med kongebeat Edit: dere kan også skjekke ut TubaTechno og Watertechno Deilig tuba, og vanntechno Endret 14. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Circus Maximus, for de som ikke har vært borti dem før. Dritbra band! Illusion Suite er i samme stilen. Også en dyktig gjeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå