OscarWoHA Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg var en tur innom Elkjøp Stormarked Sarpsborg. Sto i kø i 15 min fordi en dame skulle ha noe kjøkkenutstyr. Så spør: -Kan jeg forhåndsbestille World of Warcraft Collecotrs Edition? De svarer: -Vent litt... (De leter på datamskinene sin) Så sier de: -Beklager, vi har ikke World of Data Jeg svarer: -Glem det, stikker til dataavdelingen. Spør igjen: -Kan jeg bestille WoW CE? De svarer: -Hæ? Vent litt. (De finner ut at det har blitt sendt betakits til dem som kommer i løpet av neste uke.) De sier: Var det beta-kit du tenkte på. I ren fortvilelse svarer jeg: -Ja... De sier: -Hehe. Det er jo beta. Får håpe den varer i noen måneder da. Er jo litt kjedelig om det kun varer i noen uker. Jeg sier: -Ehh... Ring meg når dere får inn beta-kits. Neste gang jeg kjøper et spill drar jeg på Spiderman. Makan til inkompetente personer finner man kun på Elkjøp. Blir frustrert inni meg. Endret 26. november 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 CobraM, søk på elkjøp på hw.no Den viser at du er ikke alene.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Japp. Ringte btw Spiderman Fredrikstad. Skulle bestille WoW CE. Det gikk ikke da de var utsolgt for beta-kits og utsolgt på forhåndsbestillinger av CE. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ringte nettopp til Spaceworld Amfi Borg. Alt ordnet seg. Skal hente Beta-kit nå og melde meg på liste over de som skal ha WoW Standard / Collector's Edition. Endret 26. november 2004 av CobraM Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ordnet saken på Eb games, preorderet collectors edition. Primart pga spiller kommer på DVD Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pass på så dere ikke kjøper Amerikanske versjonen nå siden Europeiske Collector Edition har ikke blitt lagt ut enda. Kjøper du preorder får du beta adgang samt ett kort du skal levere når du skal kjøpe vanlig WoW eller Collector Edition så du får rabatt. Det er opp til deg hvilken versjon du vil ha og det vil bli flusst av begge versjonene når spillet lanseres her i Europa Januar/Februar 2005. Lenke til kommentar
bravo567 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hadde en dårlig opplevelse på ELKJØP Når jeg spurte etter World of Warcraft . Fikk bare dumme svar. Spurte også hvorfor ELKjøp sto oppført som retailers for WOW når de ikke hadde det(tror ikke de hadde peil siden de så ut some store spørsmål tegn) . . Nåvel dagen ente med at jeg Kjørte bil 1 time til en EBGames butikk , der var det ikke noe problem. Fikk min Beta Key og bestillte WoW Collectors Ed . Lenke til kommentar
riversen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noen som vet om de fortsatt selger eller har kjøpt på Spaceworld bryn? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Noen som vet om de fortsatt selger eller har kjøpt på Spaceworld bryn? Ring. Det gjorde jeg. Endte opp med Beta-kit. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ble så jeg dreit i en betakit, og bare bestilte CE på gamezone.no. Får håpe de har nok til alle Lenke til kommentar
arlion Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ville nå tro at de får inn flere collectors edition pakker seinere, det er jo ikke noe limited edition, blir vel samme som warcraft 3 collectors edition som kom ut i fjor, er jo fortsatt mulig å skaffe den. kan jo selvsagt ta feil men i min selvsikerhet tviler jeg. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 ville nå tro at de får inn flere collectors edition pakker seinere, det er jo ikke noe limited edition, blir vel samme som warcraft 3 collectors edition som kom ut i fjor, er jo fortsatt mulig å skaffe den. kan jo selvsagt ta feil men i min selvsikerhet tviler jeg. Hva er vitsen med en collector's / limited edition om den er tilgjengelig hele tiden? Da vil jeg påstå navnet er misvisende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå