Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe/bestille WoW Collectors Ed.?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage denne tråden for alle oss som er interessert I WoW:CE.

Såvidt jeg vet så er de utsolgt i USA, så siste mulighet blir vel å vente på den Norske utgivelsen.

Noen som vet om de lager nok CE for alle som vil ha? det er jo ikke Limited Edition...

Uansett, Gamezone.no har den, men de vil ikke lengre være istand til å levere nok CE til alle på release datoen, men uansett, kanskje de får nok eksemplarer etter hvert.

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=12159

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

komplett hadde vel noe, men de er utsolgt. Tar jeg ikke mye feil skulle de ha det inne igjen 2 januar, som var en ubekreftet dato.. Jeg bestilte idag den vanlige versjonen, men vil lete etter CE og heller avbestille denne hvis jeg finner CE. Vil også sikre meg beta plass, men jeg tror det blir plass til de fleste...

Men var det ikke sånn at med mindre du forhåndsbestilte spillet og hadde det på release datoen så var det ikke sikkert at du fikk spille med en gang det kom ut, pga server kapasitet? Har ikke funnet noen kilder på dette...

Lenke til kommentar

Synst det er litt merkelig hele greia egentlig. Går her i god tro om at hvis jeg bestiller på fredag så er jeg sikret CE og open beta.. Men plutselig skjønner jeg at komplett og gamezone (eneste jeg vet om som selger det i norge) allerede har startet forhåndssalget.

Har heller ikkje noen EBgames butikk i nærheten

Lenke til kommentar
Jeg var innom EBgames, de vil tilby CE med betakit, der skal jeg kjøpe hvertfall ...

da regner jeg med det blir toll osv?

(forresten; Er tollgrensa hevet til 1000kr nå?)

Edit: ser at de ikke tar imot flere ordre på CE over på www.ebgames.se, må evt. taes over telefon. Venter til en norsk sjappe tar imot bestillinger jeg

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Jeg var innom EBgames, de vil tilby CE med betakit, der skal jeg kjøpe hvertfall ...

EBgames i Oslo, regner ikke med at det blirt fortolla hjem til Lillestrøm nei :p

Lenke til kommentar

Niks, det blir ikke toll, men det blir moms på 24% + fortollingsgebyr på 70kr (med mindre du velger å fortolle selv).

Og nei, tollgrensen er fortsatt på 200kr. Du tenkte sannsynligvis på grensen for hvor høy verdi en gave kan ha, denne er nylig er hevet til 1000kr.

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt Ce på eb games kosta 550 til sammen. Får pre beta kit til fredagen :cool:.

Har betalt 150 til sammen i forskudd det blir trekt av totalsummen så jeg betaler 400 når jeg henter spillet en eller annen gang.

Det var akkurat den informasjonen jeg fikk og.. håper dem har fler igjen på fredag da.. kommer meg ikke til oslo før det

:hmm:

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt Ce på eb games kosta 550 til sammen. Får pre beta kit til fredagen  :cool:.

Har betalt 150 til sammen i forskudd det blir trekt av totalsummen så jeg betaler 400 når jeg henter spillet en eller annen gang.

Det var akkurat den informasjonen jeg fikk og.. håper dem har fler igjen på fredag da.. kommer meg ikke til oslo før det

:hmm:

har de ikke nettbutikk? Gidder ikke kjøre 60mil for å bestille :)

Lenke til kommentar
hvis jeg bestiller hos ebgames i sverige vil de da sende til norge og min adresse

Det kan de sikkert, men da må du som bestiller betale tollavgift + 24% importskatt. Det er bedre å ringe og plage din lokale spillsjappe og kreve at de legger inn bestilling på Collectors Edition så snart som overhode mulig. Det har jeg gjordt i dag.

Lenke til kommentar
hvis jeg bestiller hos ebgames i sverige vil de da sende til norge og min  adresse

Det kan de sikkert, men da må du som bestiller betale tollavgift + 24% importskatt. Det er bedre å ringe og plage din lokale spillsjappe og kreve at de legger inn bestilling på Collectors Edition så snart som overhode mulig. Det har jeg gjordt i dag.

skal gjøre det nå skal gå til alle sjapper i byen og spørre dem om å importere det og den første som får det inn får mine og mine kameraters panger :yes:

Lenke til kommentar
Fikk mail fra Freerecordshop akkurat nå, de tar imot preorders kun i sin megastore i Oslo... Fint, jeg kommer iallefall aldri til å handle en dritt fra en butikk som prioriterer kun hovedstaden, det er faktisk flere i landet som er interessert i WoW :(

Skjønner godt hva du mener ja,

begynner å lure på om jeg skal ha CE eller vanlig nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...