Gå til innhold

Vampire the masquarade - Bloodlines ute?

Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk.

Er det noen som har prøvd dette spillet? Og isåfall, er det noe å bruke penger på? Et rollespill i FPS/3rdpv som benytter seg av Source-motoren kan jo ikke gi et dårlig resultat. (sånn bortsett fra at generell spillmekanikk, utførelse av dialog og sånne små ting kan lukte vondt. detaljer, detaljer. :p)

det skulle visstnok vært ute på markedet nå, men jeg har ikke funnet det noe sted.

Har nemlig gledet meg som en unge til å sette fingrene mine i det. ;)

edit: leifevirks

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje du kan ta en titt på PC delen , eller søke ?

Ellers vil jeg si at det er et rått spill , har brukt 5 timer på det nå, fikk det i dag.

Ikke bry deg om Thomas , han er missfornøyd med alle spill ser det ut som...

Endret av gobyfly
Lenke til kommentar

Ellers vil jeg si at det er et rått spill , har brukt 5 timer på det nå, fikk det i dag.

Hvor i all verden skrev jeg at jeg var missfornøyd med spillet?

Lenke til kommentar

Hvor i all verden skrev jeg at jeg var missfornøyd med spillet?

det kan hende at han misforsto deg når du sa "Ikke akkurat dagens mest omtalte spill, men deffinitivt ikke noe dårlig spill", det kan hende at han trudde du meinte det var eit dårleg spel.

uansett, les denne tråden, den vil gi deg litt info om spelet. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=330292

og mange anmeldelser av spelet (snitt 85%) http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914819.asp?q=vampire

Lenke til kommentar

sitter og spiller bloodlines nå jeg også, er et greit spill! Mye bra, men jeg syntes ikke helheten er så bra som det kunne ha vært som et RPG. Combat systemet er ganske klønete, og skytevåpen er ikke nyttig og ha i det hele tatt siden det er så ekstremt dårlig! Men ellers er det mye interesant der.

Et spørsmål, har ikke fått noen nye klær\body armor's enda, får man det etter hvert? Og ser de noe kule ut? :)

Lenke til kommentar

Skytevåpen er ikke helt ubrukelig da. Bortsett fra de automatiske våpna man får tak i. Men å kalle skytevåpen ekstremt dårlig blitt dumt, pistol og hagle funker da greit nok.

Andre klær får du tak i de andre bydelene. Får vel "heavy clothing" i Downtown ihvertfall

Lenke til kommentar
Skytevåpen er ikke helt ubrukelig da. Bortsett fra de automatiske våpna man får tak i. Men å kalle skytevåpen ekstremt dårlig blitt dumt, pistol og hagle funker da greit nok.

Andre klær får du tak i de andre bydelene. Får vel "heavy clothing" i Downtown ihvertfall

Du blir jo advart i begynelsen om at våpen ikke er særlig effektive på vampyrer.

Sett bortifra Hagle mot fjeset som skulle være dødelig.

Lenke til kommentar

Du blir jo advart i begynelsen om at våpen ikke er særlig effektive på vampyrer.

Sett bortifra Hagle mot fjeset som skulle være dødelig.

Nå slåss du ikke bare mot vampyrer da. Våpna funker da bra mot "dødelige".

Når det står 3 folk med maskinpistol så er det ikke så lurt å charge inn i dem, da kan det funke bedre å gjemme deg bak ett hjørne og snike deg ut og ta ett / to skudd på dem.

Lenke til kommentar

Bloodlines er et kjempespill, og jeg har enda ikke sett noen middelmådige tester av det (Tomas klarte vel å grave opp den eneste på nettet tenker jeg).

Det er jo selvfølgelig et RPG-spill, og selv om jeg kan være enig i at kampsystemet kan være litt for tilfeldig til tider er det av mindre interesse for folk dette spillet er beregnet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...