RastaXP Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Har en Zen Xtra 30 gb. Så, here's the plott! Den virket fint, man kunne oveføre musikk og nå kan man ikke overføre musikk lengre. Vær gang jeg koblern i, klikker pcen å det etter at jeg installerte WMP 10. Ser ut til at et idiotisk program som heter bærbare enheter (kom med wmp10) driver å kolliderer med Zen programvaren, trur i allefall det er grunnen. Har prøvd å slette wmp10 og har installert Zen driverene på nytt, uten hell! Veit noen hva jeg kan gjøre? Hilsen en mann i nød. Endret 24. november 2004 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 sett spilleren til creative som DEFAULT spiller. Da slipper du maset fra den andre . Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Hvordan gjør en det? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Du skal få valget opp under innstalleringa av creative programmet. Ellers så må du bare sjekke instillinger på creative sitt. Der kan du igjen velge det som default spiller. Det vil si at det skal spille alt på pc`en av musikk f.eks. Da overstyrer det microsoft sitt. Bare let litt på instillingene. Du finner det nok . Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Finner det ikke. Har installert Creative driveren på nytt igjen, men desverre fikk jeg ikke et eneste spm om DEAFULT. Har også sjekket Creative softwaren, ingenting der heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå