Zafar Iqbal Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har spillet men får ikke spille mplayer/internett noen som har noen patch eller crack som kan brukes til spillet. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Er det snakk om SoF eller SoF2 her nå? SoF skal da fungere fint på Internet/multiplayer, med mindre du har en warez versjon (ugyldig cd-key). Sof2 er bare kommet i US versjon å om du trenger unik cd-key eller ikke for Internet spilling her vet jeg ikke. Har aldri spilt spillet selv. Du kan prøve å besøke hjemmesiden til spillet for å se om det er lagt ut noe fix eller lignende for ditt problem. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 det er sfo2 jeg tenker på Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Som sagt har jeg enda ikke prøvd SoF2, men om du har spillet å ikke en BETA eller cracket versjon skal jo dette fungere bare bra. Sjekk den offisielle siden for å se etter fixer til problemet ditt. Du sier jo heller ikke noe om hva som er feil.. Om du får en feilmelding eller noe slikt, så det er vanskelig å hjelpe noe mer spesifikt. Iallfall når jeg ikke selv har spilt spillet. Lenke til kommentar
eught Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 nå må jeg bare være litt pirkete. klarer ikke å holde meg lenger :sad:. det heter Soldier Of Fortune, ikke flertall (soldierS). jeg vet at det er irriterende at jeg er så pirkete men det er sånn jeg er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 litt pirking og kverulering og påpeking av skrivefeil om dagen, er bra for magen. ungdommen nu til dags er helt på trynet, grammatisk sett.. og, ja, sof2 går greit å spille på nett med den cdkey'en som følger med i .nfo'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå