MrLuni Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ser det er ein del som redigerer ganske bra bilde her. Er det freeware eller "kostepenge"program ? Ka type program bruker folkt ? Lenke til kommentar
smh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Du kan jo prøve Gimp. Dette programmet er gratis. http://www.gimp.org/windows/ Endret 24. november 2004 av smh Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Gimp.org, ja! Åpen kildekode og greier. Utgitt under GPL, kan man be om mer? Et meget bra program! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Får teste d da Lenke til kommentar
since91 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Photoshop D koster 7-8000 da, men drit i d Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gimpgimpgimpgimpgimpgimp Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Får jo ikke programmet til å starte Noe med at MMC ikke er helt smekk Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Photoshop er et bra program, det kan du laste n... ehh... kjøpe i butikken. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Photoshop er et bra program, det kan du laste n... ehh... kjøpe i butikken. Nei, du kan ikke laste det ned, og å kjøpe det er jo helt uaktuelt! Hva kan Photoshop som Gimp ikke kan? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Må det gjørest noe rart for at programmet skal starte ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Photoshop er et bra program, det kan du laste n... ehh... kjøpe i butikken. Nei, du kan ikke laste det ned, og å kjøpe det er jo helt uaktuelt! Hva kan Photoshop som Gimp ikke kan? nå har ikke jeg sjekket ut Gimp,men Photoshop er vel det desidert beste bilde redigerings programmet som er lagd,spørsmålet er vel heller,hva er det photoshop ikke kan gjøre?? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 luni: Har du installert det? Propaganda: Nei, spørsmålet forblir som det var. Prøv Gimp før du uttaler deg videre, da. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Photoshop er et bra program, det kan du laste n... ehh... kjøpe i butikken. Nei, du kan ikke laste det ned, og å kjøpe det er jo helt uaktuelt! Hva kan Photoshop som Gimp ikke kan? nå har ikke jeg sjekket ut Gimp,men Photoshop er vel det desidert beste bilde redigerings programmet som er lagd,spørsmålet er vel heller,hva er det photoshop ikke kan gjøre?? Hvis vi sier at Photoshop og Gimp er like gode, har Gimp likevell en fordel, det er totalt gratis. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Må det gjørest noe rart for at programmet skal starte ? Sikker på at du har lastet ned Windows-versjonen? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvis vi sier at Photoshop og Gimp er like gode, har Gimp likevell en fordel, det er totalt gratis. Gratis er selvsagt bra, men det beste med Gimp er at det er åpen kildekode, lisensiert under GNUs GPL. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva er alt det snakket om åpen kildekode? WHO CARES? Så lenge man kan bruke programmet tilfredsstillende, så skjønner jeg ikke alt det maset om at "alt burde vært open source". HELT unødvendig. Personlig har jeg hatt GIMP en liten stund, og jeg synes ikke det er like bra som PS. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg bryr meg. Vet du i det hele tatt hva åpen kildekode betyr? Man kan omtrent si at åpen kildekode = bedre programmer, pluss litt til. (Ikke alltid, men noen her fatter vel poenget) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hva snakket om åpen kildekode er? Vet du virkelig ikke hva åpen kildekode er? Det er det beste som har hendt software-verdenen på lang lang tid. Hvis du ikke vet det, les http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html og annet stoff på FSFs hjemmeside http://fsf.org Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Lastet ned windows verson, men eg finner ikke noe installasjons fil eller noe lignende EDIT: rart... Nå er det setup fil der. Isted va det ein stor donge med mapper og filer Ting funker Endret 2. desember 2004 av luni Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg bryr meg. Vet du i det hele tatt hva åpen kildekode betyr? Man kan omtrent si at åpen kildekode = bedre programmer, pluss litt til. (Ikke alltid, men noen her fatter vel poenget) Magasinets syn (avogtil forstår jeg rett og slett ikke hva som foregår inni hodet på et menneske) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå