Kamera__ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Heisann! Er det noen som vet hvilken skjerm det er på Acer Ferrari 3200? Spesifikasjoner ol. Produktnavn/nummer eller noe hvis det finnes. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Google din slask Tror det er en 15" Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Google din slask Tror det er en 15" Jeg tror nok vedkommende lurte mer på om noen hadde de tekniske spesifikasjonene til skjermen, inkludert produsent, oppgitt responstid o.l. Virker i alle fall sånn ut fra at han vil ha produktnavn/nummer. Hilsen ponke #Edit: Om noen lurer på hvor deres utrolig "søte" tulleinnlegg forsvant hen, kan jeg fortelle at det tok en tur til /dev/null. Dere vet alle at dere tullet nå, så. # Endret 25. november 2004 av ponke Lenke til kommentar
Kamera__ Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Hehe, joda vet det er 15" Har maskinen selv Men skulle hatt tak i et produktnavn på skjermen hvis det finnes. I papirene til maskinen finner jeg bare "the screen is a 15" LCD" - næhh, e d sant? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 "the screen is a 15" LCD" - næhh, e d sant? Det er faktigst sant... men alt finner du her Diskuterer faktigst skjermen der nå... Det er i allefall 15¨ TFT SXGA+ LCD (1400x1050) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Siden det er tidlig på morgenen og alle andre bare tuller, så kanskje jeg skal ta meg tid til å svare på spørsmålet... Servicemanualen for Ferrari 3200 lister tre modellkoder: 15” SXGA+ TFT-HannStar HSD150PK14-A -CMO IDT N150P3 -CPT CLAA 150PB01 Edit: La ved spesifikasjoner fra manualen + linker for de to modellkodene hvor dette er oppgitt. Endret 25. november 2004 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå