olafer Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hva er forskjellen mellom FC-PGA og FC-PGA2? Kan jeg bruke en prosessor som speifiseres til FC-PGA2 i en FC-PGA sokkel? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 fcpga 2 kan bruke tualatin prossesorer Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Fcpga kan ikke brukes i fcpga2, men tror at fcpga2 cpu kan brukes i fcpga ja.. :smile: Lenke til kommentar
STURM Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 så vidt jeg vet kan ikke fcpga og fcpga2 byttes om hverandre på noen som helst måte Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 FCPGA2 har like mange pinner som FCPGA .. men betydningen av 10 pinner er endret. Du må ha et FCPGA2 hk for å bruke FCPGA2-cpu(naturlig nok) men alle FCPGA2 hk kan også bruke alle FCPGA cpu'er som fins... Lenke til kommentar
dnort Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det finnes adaptere som gjør at du kan bruke FCPGA2 prosessorer på FCPGA-hovedkort, men vet ikke om noen plasser de selger disse i Norge. Powerleap lager disse, og de er veldig dyre, så det vil nok være bedre å heller kjøpe nytt hovedkort. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Ihandel.no selger forresten FCPGA2 til Slot 1 adaptere fra Powerleap. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg kjøpte et slot1 adapter med CPU fra Powerleap og monterte det i et Abit BE-2 på jobb, det fungerer faktisk veldig bra. Helt stabilt og greit, men om det er verdt det er en annen sak. Det går ann å mekke "litt" på noen BX slot1 hovedkort slik at man ikke trenger Powerleap adapter. Jeg tenkte å prøve en Celeron 1400 på mitt Abit BE-2 kort når jeg får tid.. Søk på "tualatin BX mod" på Google eller http://www.overclockers.com sitt forum for mer info. lqpl [ Denne Melding var redigert av: lqpl på 2002-06-01 00:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå