tunefish Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg får aktivert disse? Har installert launchmanager, men de står ikke oppgitt der heller, så de virker for tiden ganske overflødige... Knappene er plassert øverst på tastaturet mellom høyttalerne og har knappene: Rew, Forw, Play/Pause, Stop/Eject, et lite display samt en knapp hvor det står "power". Endret 24. november 2004 av tunefish Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 De funker om du putter inn en lydcd Bortsett fra det har de ingen funksjon i tillegg til at du kan bruke de til å spille av lyd når PCn er av. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Seriøst? Jeg hadde hvertfall trodd at de kunne brukes sammen med winamp eller mediaplayer... er jo ingen som kommer til å bruke de knappene hvis de bare kan brukes til audiocder... :/ Jaja... Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hmmm jg har en sånn inne til bestilling hos WB. SKal skjekke når jeg får min. Det MÅ jo gå å få brukt de til noe annet... Lenke til kommentar
golovan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 de funker når pc'n er slått av. greia er at du kan spille cder uten å slå på hele skaberakket. bruker mindre batteri tipper jeg. har brukt den slik en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå