Mørbradbiff Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvis alt blir rett moddet skal det ikke være noen problem å spille xboxlive. Gjør du en feil så kan det hende at du blir stengt ute. Jeg vil si at du har oddsen på din side.... Min mening om Halo 2 er at det er det beste spillet til xbox noen sinne. Lenke til kommentar
xboxps2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Er for øyeblikket ikke noe problem å spille xbox-live med modda xbox, bare du husker å starte xboxen med orginal-biosen og ikke med chippen. Det er heller ikke noe problem å spille xbox-live med andre harddisker enn den orginale ihvertfall ikke ennå Så det er bare å bytte til større harddisk. Men harddisken må lockes med xboxens kode. Det kan du gjøre fra EvolutionX menyen. Men det gjør jo den som evt. modder xboxen din for deg. Kan anbefale modifisering.net for å få modda xboxen din. Der kan du også få bytta harddisk. Beste måten å unngå og bli banna på, må vel være at du trekker ut nettverkskabelen så lenge du ikke har tenkt å spille xbox-live. Er jo noen spill som prøver å autoconnecte seg - litt kjipt dersom du har starta xboxen med chip:( Litt slit å sette i nettverkskabelen når du skal spille Live eller skal overføre ting til xboxen men... kanskje verdt det likevel Been there - done that! Endret 29. november 2004 av xboxps2 Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er for øyeblikket ikke noe problem å spille xbox-live med modda xbox, bare du husker å starte xboxen med orginal-biosen og ikke med chippen. Det er heller ikke noe problem å spille xbox-live med andre harddisker enn den orginale ihvertfall ikke ennå Så det er bare å bytte til større harddisk. Men harddisken må lockes med xboxens kode. Det kan du gjøre fra EvolutionX menyen. Men det gjør jo den som evt. modder xboxen din for deg. Kan anbefale modifisering.net for å få modda xboxen din. Der kan du også få bytta harddisk. Beste måten å unngå og bli banna på, må vel være at du trekker ut nettverkskabelen så lenge du ikke har tenkt å spille xbox-live. Er jo noen spill som prøver å autoconnecte seg - litt kjipt dersom du har starta xboxen med chip:( Litt slit å sette i nettverkskabelen når du skal spille Live eller skal overføre ting til xboxen men... kanskje verdt det likevel Been there - done that! Da er du nok ikke helt oppdatert lenger. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Enklere å bli oppdaget i dag! F.eks Noen sier at Xbox-live skanner c og e for å se om det ligger noe spessielt hær. Men dette er ikke bekreftet. Du finner mye om dette på http://xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du kan skifte HDD, hvis det går ann og låse den!!!Hvis HDD ikke blir låst, vil MS banne deg... Jeg vet at dette fungerte før, men slik jeg forstod det så ble dette umulig da halo 2 kom ut. Altså at man må ha original harddisk. Jeg har ikke prøvd dette selv, men han som moddet xboxen min sa det. Uansett, hvis man spiller mye live er det enklest å ha èn til å spille live, og en til å spille spill fra harddisken. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg anbefaler at du har en HDD(original umoddet) til live. Og en annen til spill. Lage en slik som jeg nevnte tidligere... Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Da er du nok ikke helt oppdatert lenger. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da er du nok ikke helt oppdatert lenger. Hva mener du med det? Med det så mener jeg at metoden som han beskrev ikke lenger er sikker mot banning fra M$. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå