Gå til innhold

Hva skjer hvis man har XBOX og org Halo2?


Kremsprut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er for øyeblikket ikke noe problem å spille xbox-live med modda xbox, bare du husker å starte xboxen med orginal-biosen og ikke med chippen. Det er heller ikke noe problem å spille xbox-live med andre harddisker enn den orginale :) ihvertfall ikke ennå :) Så det er bare å bytte til større harddisk.

 

Men harddisken må lockes med xboxens kode. Det kan du gjøre fra EvolutionX menyen. Men det gjør jo den som evt. modder xboxen din for deg.

Kan anbefale modifisering.net for å få modda xboxen din. Der kan du også få bytta harddisk. :D

 

Beste måten å unngå og bli banna på, må vel være at du trekker ut nettverkskabelen så lenge du ikke har tenkt å spille xbox-live. Er jo noen spill som prøver å autoconnecte seg - litt kjipt dersom du har starta xboxen med chip:(

 

Litt slit å sette i nettverkskabelen når du skal spille Live eller skal overføre ting til xboxen men... kanskje verdt det likevel :)

 

Been there - done that!

Endret av xboxps2
Lenke til kommentar
Er for øyeblikket ikke noe problem å spille xbox-live med modda xbox, bare du husker å starte xboxen med orginal-biosen og ikke med chippen. Det er heller ikke noe problem å spille xbox-live med andre harddisker enn den orginale :) ihvertfall ikke ennå :) Så det er bare å bytte til større harddisk.

 

Men harddisken må lockes med xboxens kode. Det kan du gjøre fra EvolutionX menyen. Men det gjør jo den som evt. modder xboxen din for deg.

Kan anbefale modifisering.net for å få modda xboxen din. Der kan du også få bytta harddisk. :D

 

Beste måten å unngå og bli banna på, må vel være at du trekker ut nettverkskabelen så lenge du ikke har tenkt å spille xbox-live. Er jo noen spill som prøver å autoconnecte seg - litt kjipt dersom du har starta xboxen med chip:(

 

Litt slit å sette i nettverkskabelen når du skal spille Live eller skal overføre ting til xboxen men... kanskje verdt det likevel :)

 

Been there - done that!

Da er du nok ikke helt oppdatert lenger.

Lenke til kommentar
Du kan skifte HDD, hvis det går ann og låse den!!!

Hvis HDD ikke blir låst, vil MS banne deg...

Jeg vet at dette fungerte før, men slik jeg forstod det så ble dette umulig da halo 2 kom ut. Altså at man ha original harddisk.

Jeg har ikke prøvd dette selv, men han som moddet xboxen min sa det.

 

 

Uansett, hvis man spiller mye live er det enklest å ha èn til å spille live, og en til å spille spill fra harddisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...