HoaXed Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Hei.. Jeg har netopp formatert for første gang på år og dag, og har med det mista driveren til lydkortet. Hvordan kan jeg finne ut hvilket lydkort det er? Mener iallefall at det er innebygd, men er ikke sikker. Pc'n er fra mamoz. HoaXed * Moderatoredit: Uforståelig fjortisspråk/dialekt har blitt fornorsket * Endret 26. november 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kjør Sisoft Sandra 2005. Sisoft var forsidesak på HW.no i går, og du finner link fra den saken til en plass du kan laste det ned. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Har nå lagt det inn.. Men er sinnsykt mange valgmuligheter her.... :o !? Hvem? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvor lenge siden kjøpte du PC`n? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hmm.. Det bare datt plutseli ned i hukomelsen nå¨r jeg våkna i dag.. :s.. Realtek audio.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå