Arve28 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Leser denne Guiden. Men hvordan skal jeg vite? Ta eks Verbatim DVD+r 4X 25 pack spindel Advanced Azo. Made in Taiwan. Hvordan finner jeg ut hvordan disse er? Eller hvordan finner jeg ut i butikken hva jeg skal ha? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 I butikken kan du jo spørre betjeningen, som dessverre sjeldent vet hvem den egentlige produsenten er. Ellers kan man noen ganger lese det fra pakken eller sjekke produsentland og dermed resonere seg fram til produsenten. Man vet med andre ord ikke hva slags plater man får før man kommer hjem, åpner pakken og tester ved hjelp av DVD Identifier. Dette gratisprogrammet forteller facturename og først da har man grunn til å bedømme kvaliteten. Men det finnes også falske mediakoder, så man kan heller ikke være sikker på at den oppgitte produsenten er den riktige, (mest ved falske TY plater) De platene du oppgir er forresten "MMC 002" og er meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå