Gjest Slettet+432 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei på dere! Jeg er IKKE helt nybegynner i VB, har holdt på en stund, men har ikke programmert i VB siden... ja, lenge siden. Så har noen forslag til programmer (merk: PROGRAMMER, ikke spill) jeg kan lage, ikke for lett og ikke for vanskelig? Mvh Aleks Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) En enkel webbrowser. Endret 25. november 2004 av kaffenils Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan jo prøve å lage en teksteditor. Denne har jeg laget i ren VB. Har vært ganske gøy å lage den også.. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Du kan jo prøve å lage en teksteditor. Denne har jeg laget i ren VB. Har vært ganske gøy å lage den også.. Veldig bra jobb du har gjort der dga01 Jobber du fortsatt med forbedringer på den? Endret 25. november 2004 av kaffenils Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Veldig bra jobb du har gjort der dga01 Jobber du fortsatt med forbedringer på den? jepp, litt nå og da.. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jepp, litt nå og da.. Kan jeg komme med forslag til funskjonalitet som hadde vært kjekt å ha? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jepp, litt nå og da.. Kan jeg komme med forslag til funskjonalitet som hadde vært kjekt å ha? selvfølgelig kan du det, men det hadde vært fint om du kunne da tatt disse forslagene gjennom evolvEd forumet (finner du på siden), eller via min evolved kontakt.mail (finnes også på den samme siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå