Gå til innhold

Nye Legend of Zelda-screenshots!

Bagge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må nok si meg uenig med dette. grunn (se en av de tidligere postene mine). Tror nok du hadde sett annerledes på det hvis du hadde spilt OOT, siden de spilla du prøver først vil alltid gjøre et stort inntrykk på deg.

Og jeg synes heller ikke at du kan si at WW er bedre enn OOT når du bare prøvde det, og ikke runspilte det etter du hadde runda TWW (nå har du kanskje rundet det). OOT er ikke et spill man kan bedømme utav å bare ha prøvd det, siden det er et svært spill, og en opplevelse uten like.

Har et tips til deg: rundspill spillet :thumbup:

men TWW er så ufattelig bra det også, og dette er en luksusdiskusjon mellom to kjempespill, som alt det pisset til PS2 som prøver å komme opp på høyde med dette bare kan drømme om. Noe som er sikkert er at disse spilla ruler

Endret av daniman
Lenke til kommentar

Nå spillte jeg rundt 12-15timer med OoT da.... fikk absolutt ikke samme følelse som jeg gjorde med Wind Waker. Med WW så var jeg solgt etter rundt 15-20minutter.

EDIT: Har ingen planer om å spille gjennom spillet med det første... venter heller på neste spill.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Hm, har ikke Gamecube, ser nesten ut som jeg må skaffe meg det når det neste Zelda spillet kommer ut, bare for å få spillet det :D

Her skal det spares til sommeren kommer, og kommer det da, håper jeg det blir skikkelig møkkavær et par dager, slik at jeg får sitte inne med god samvittighet, og spille Zelda til øynene er firkantede som et TV apparat :p

Lenke til kommentar
må nok si meg uenig med dette. grunn (se en av de tidligere postene mine). Tror nok du hadde sett annerledes på det hvis du hadde spilt OOT, siden de spilla du prøver først vil alltid gjøre et stort inntrykk på deg.

Og jeg synes heller ikke at du kan si at WW er bedre enn OOT når du bare prøvde det, og ikke runspilte det etter du hadde runda TWW (nå har du kanskje rundet det). OOT er ikke et spill man kan bedømme utav å bare ha prøvd det, siden det er et svært spill, og en opplevelse uten like.

Har et tips til deg: rundspill spillet :thumbup:

men TWW er så ufattelig bra det også, og dette er en luksusdiskusjon mellom to kjempespill, som alt det pisset til PS2 som prøver å komme opp på høyde med dette bare kan drømme om. Noe som er sikkert er at disse spilla ruler

Jeg runnet OoT når det kom, og har faktisk runnet det en gang til før WW kom, og favoritten min er likevel WW. Det er bare et bedre spill.

Lenke til kommentar

TCi: 15-20 timer er ofte bare en fjerdedel av timene en runder OOT på. OOT kommer egentlig litt treigt igang, så du må nok spille lenger for å digge det (hadde lyst til å selge spillet i deku tree, og dodongos cavern, og den belly-greia er ikke så altfor bra.) Det er når du blir stor og besøker templer som forest, spirit, fire, og shadow tempel, det er da spillet kikker ass.

TWW er mer en historie som kliner til med en gang, og holder høyt nivå hele tiden enn OOT, men OOT bygger seg sånn opp. og dette mener jeg er grunnen til at spillet er bedre enn TWW, selv om jeg også digger TWW, og mener at det ikke er så langt bak OOT.

Du mener at TWW er best og det respekterer jeg, men spill nå mer enn de 15-20 timene av OOT, og du vil fine et spill som er like bra eller bedre enn TWW.

Lenke til kommentar
TCi: 15-20 timer er ofte bare en fjerdedel av timene en runder OOT på. OOT kommer egentlig litt treigt igang, så du må nok spille lenger for å digge det (hadde lyst til å selge spillet i deku tree, og dodongos cavern, og den belly-greia er ikke så altfor bra.) Det er når du blir stor og besøker templer som forest, spirit, fire, og shadow tempel, det er da spillet kikker ass.

TWW er mer en historie som kliner til med en gang, og holder høyt nivå hele tiden enn OOT, men OOT bygger seg sånn opp. og dette mener jeg er grunnen til at spillet er bedre enn TWW, selv om jeg også digger TWW, og mener at det ikke er så langt bak OOT.

Du mener at TWW er best og det respekterer jeg, men spill nå mer enn de 15-20 timene av OOT, og du vil fine et spill som er like bra eller bedre enn TWW.

Gjorde ferdig Forest Tempel og Fire Tempel, det falt bare ikke i smak :ermm:

Chris_p4_2.8@800: Takk for tittel info'en ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke om noen har postet tittelen på det nye zelda spillet men det er i allefall

The Legend of Zelda: Gates of the realm

Ingen store sider eller blader har bekreftet det, eller i det hele tatt trykket ryktet. Mest sannsynlig er det fake.

Vel, etter det jeg har hørt (og sett) så er det ryktet falskt. Det var bare en fyr som hadde seg litt morro i Photoshop og poof, spiderman falt for det og skrev det opp som nyhet. (hvis det var der du fant infoen da, ellers er jeg ikke sikker)

Lenke til kommentar

Hm, i OoT ble Ganondorf forseglet i en annen dimensjon, så det er vel ikke helt å forakte at det kanskje kan være noe med realm å gjøre, men ser helt klart at navnet er fake, Nintendo har ikke for vane med å blabre løst med navn.

Jeg for min del gleder meg stort til dette spillet. Får håpe at pengeboka ikke hyler som en stukken gris når spillet kommer og jeg må handle inn 1 stk Gamecube og 1 stk eksemplar av spillet :p

Lenke til kommentar
Jeg for min del gleder meg stort til dette spillet. Får håpe at pengeboka ikke hyler som en stukken gris når spillet kommer og jeg må handle inn 1 stk Gamecube og 1 stk eksemplar av spillet  :p

Gjør som anmelderen i Eurogamer.net anbefalte om Metroid Prime 2 Echoes: "Sell your grandmother" :D

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Jeg for min del gleder meg stort til dette spillet. Får håpe at pengeboka ikke hyler som en stukken gris når spillet kommer og jeg må handle inn 1 stk Gamecube og 1 stk eksemplar av spillet  :p

Gjør som anmelderen i Eurogamer.net anbefalte om Metroid Prime 2 Echoes: "Sell your grandmother" :D

Vet at dette ikke er noe "bruktmarkedet" men, er det noen som er interesert i min 83 år gamle bestemor, bytter henne gjerne inn i en ny Gamecube :D

Hehe, tror heller jeg sparer frem til dagen kommer da jeg må tvinge pengeboka ned i lommen, bryte med borrelåsen for å få den opp, og klaske den på rygge for å få den til å hoste opp visa korte mitt :p

Lenke til kommentar

Til dere som sier dere skal kjøpe gamecube når nye zelda kommer, så er det jo bare å kjøpe den i dag + wind waker for en spillopplevelse utenom det vanlige! Det er ingenting å vente på. Og så blir det neste zelda spillet som en bonus. WW er det beste spillet jeg har spilt noengang, og kan ikke tenke meg at det neste zelda skal kunne overgå WW. Forhåpentligvis blir det like godt. Synd de forlot cel-shadingen, menmen.... realisme er no dritt. Bare se på incredibles kontra Polar Express så skjønner dere hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...