levilord Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 unnskyld at jeg sier det, men når jeg sitter og spiller GC, DC og Xbox har jeg det kjekt og koser meg kraftig, men når jeg går til noen kompiser og spiller Ps2 er det fare for at jeg sovner så kjedelig det blir. spilte vice city her om dagen og da jeg så på at kompisen min spilte det holdt jeg på å sovne og da jeg prøvde selv la jeg fra meg kontrollen etter 2-5 minutter Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Haha, godt fler er enig med meg i det at Vice City ikke er så utrolig som alle fanboys skal ha det til. Håper på større varighet på PC når det konverteres. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vice City har jo kommet på PC, det var sikkert San Andreas du mente? Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg har ikke GC jeg derfor lurer jeg på om det finnes GC emulatorer til PC? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg har ikke GC jeg derfor lurer jeg på om det finnes GC emulatorer til PC? Ikke noen som fungerer tilfredstillende.. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 hvor mye koster en GC da? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 1300,- inkludert et spill. Kjøpte lille julaften på Spaceworld! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 1300,- inkludert et spill.Kjøpte lille julaften på Spaceworld! Hihi, koster 995,- inkl Mario Kart på Elkjøp & Lefdal =) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jaggu - eid av meg sjæl opplevelse 2k4 Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det nye Zeldaspillet ser bare helt nydelig ut. Jeg har runda OOT 4 ganger, og blir aldri lei av det. Men å få et nytt spill hvor man ikke husker mesteparten skal bli gøy. Grafikken er fin, men personlig synes jeg den betyr lite. Om spillet blir i nærheten av like bra som OOT, kan grafikken være like "dårlig" som på N64 for min del. Har ikke GC, men kjøper det så snart Zeldaspillet kommer. Endret 27. desember 2004 av It's me Lenke til kommentar
levilord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kjøp GC, du kommer ikke til å angre! jeg har blitt så glad i ocarina- melodiene på ocarina of time at jeg nå prøver å lære meg dem på gitar, kan til nå zelda`s lullaby og epona`s song Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er dumt det bare kommer ut på GC...å jeg gidder ikke å kjøpe GC bare for 1 spill Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det er dumt det bare kommer ut på GC...å jeg gidder ikke å kjøpe GC bare for 1 spill Nå er det ikke bare ett spill på Gamecube som er veldig bra da. Dessuten koster Gamecube-en nesten like lite som et konsoll-spill. Personlig har jeg faktisk bare Gamecube, om jeg hadde hatt penger til det hadde jeg ikke kjøpt xbox eller ps2. De spillene jeg har lyst på som ikke fåes til PC er på Gamecube og derfor klarer jeg med med den lille koselige boksen. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 den dagen zelda kommer på andre konsoller er den dagen nintendo slutter å lage egne konsoller og håndholdte maskiner, tviler på at det skjer i nærmeste fremtid. og gamecube har da mange kvalitetsspill. eier selv nintendo 64, gamecube og dreamcast, og hadde ikke skaffet meg noen av de andre utenom hvis jeg hadde vunnet dem... jo, jeg hadde kjøpt Xbox hvis rare hadde lagd et nytt jet force gemini spill til xbox, det er en av de spillseriene jeg virkelig savner fra nintendo 64 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Har selv PC, N64, PS2, Xbox (bruttern sin ) og GC, og det er uten tvil GC'en som blir mest brukt Spill som Mario, Zelda(!) og Metroid er IMO det beste! Går litt i San Andreas på PS2en også da. Edit: Leif Endret 29. desember 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
levilord Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) mario, zelda og metroid-serien og mange flere eksklusive nintendo- serier er det ingen andre spillserier som kommer opp mot, i så fall er det bare noen få Endret 30. desember 2004 av levilord Lenke til kommentar
Zeldamaster Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det nye zeldaspillet kommer til å bli best!!! Har PS2 og GC.... Etter min mening føler jeg ikke at PS2en har like mye sjel som Gcen... Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 dette er vel grunnen til at jeg kjøpte GC, zelda! Etter min mening så er zelda verdens beste spillserie og OoT er verdens beste spill. OoT var revolusjonerende på mange måter med sin geniale historie, nydelige grafikk, og meget bra gameplay. Jeg har ekstremt høye forventinger til dette spillet, som jeg håper vil bli min 'erstatter' for OoT i ming mening om beste spill. Må bare avslutte med at jeg gleder noe sinnsykt! Lenke til kommentar
levilord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg føler noe som jeg ikek følte under utviklingen av windwaker, og det er at dette spillet kommer til å kunne være helt oppe på linje med OOT, altså et kongespill, men windwaker er jo også et kongespill da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå