Gå til innhold

Nye Legend of Zelda-screenshots!

Bagge

Anbefalte innlegg

unnskyld at jeg sier det, men når jeg sitter og spiller GC, DC og Xbox har jeg det kjekt og koser meg kraftig, men når jeg går til noen kompiser og spiller Ps2 er det fare for at jeg sovner så kjedelig det blir. spilte vice city her om dagen og da jeg så på at kompisen min spilte det holdt jeg på å sovne og da jeg prøvde selv la jeg fra meg kontrollen etter 2-5 minutter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det nye Zeldaspillet ser bare helt nydelig ut. Jeg har runda OOT 4 ganger, og blir aldri lei av det. Men å få et nytt spill hvor man ikke husker mesteparten skal bli gøy. Grafikken er fin, men personlig synes jeg den betyr lite. Om spillet blir i nærheten av like bra som OOT, kan grafikken være like "dårlig" som på N64 for min del.

Har ikke GC, men kjøper det så snart Zeldaspillet kommer.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Det er dumt det bare kommer ut på GC...å jeg gidder ikke å kjøpe GC bare for 1 spill

Nå er det ikke bare ett spill på Gamecube som er veldig bra da. Dessuten koster Gamecube-en nesten like lite som et konsoll-spill. Personlig har jeg faktisk bare Gamecube, om jeg hadde hatt penger til det hadde jeg ikke kjøpt xbox eller ps2. De spillene jeg har lyst på som ikke fåes til PC er på Gamecube og derfor klarer jeg med med den lille koselige boksen.

Lenke til kommentar

den dagen zelda kommer på andre konsoller er den dagen nintendo slutter å lage egne konsoller og håndholdte maskiner, tviler på at det skjer i nærmeste fremtid. og gamecube har da mange kvalitetsspill. eier selv nintendo 64, gamecube og dreamcast, og hadde ikke skaffet meg noen av de andre utenom hvis jeg hadde vunnet dem... jo, jeg hadde kjøpt Xbox hvis rare hadde lagd et nytt jet force gemini spill til xbox, det er en av de spillseriene jeg virkelig savner fra nintendo 64

Lenke til kommentar

dette er vel grunnen til at jeg kjøpte GC, zelda!

Etter min mening så er zelda verdens beste spillserie og OoT er verdens beste spill. OoT var revolusjonerende på mange måter med sin geniale historie, nydelige grafikk, og meget bra gameplay.

Jeg har ekstremt høye forventinger til dette spillet, som jeg håper vil bli min 'erstatter' for OoT i ming mening om beste spill.

Må bare avslutte med at jeg gleder noe sinnsykt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...