Gå til innhold

Nye Legend of Zelda-screenshots!


Bagge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken konsoll kommer Zelda på?

Håper det kommer på GameCube.

Hva tror du?!? Det er jo kanskje Nintendo som lager Zelda...

Tenkte litt på grafikken, syns det er snodig at GameCube

klarer å kjøre det nye Zelda spillet, etter alt jeg har hørt om det.

GameCube er raskere enn du tror, den er faktisk den neste raskeste konsollen på markedet. Men egentlig så ligger alt i utviklerenes hender og mulighetene til konsollen da selfølgelig. Forskjellen som GC kan gjøre visest best etter min mening når du sammenligner Turok 4 og Metroid Prime. Her kommer det tydelig frem hvilke utviklere som er gode.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Hvilken konsoll kommer Zelda på?

Håper det kommer på GameCube.

Hva tror du?!? Det er jo kanskje Nintendo som lager Zelda...

Tenkte litt på grafikken, syns det er snodig at GameCube

klarer å kjøre det nye Zelda spillet, etter alt jeg har hørt om det.

GameCube er raskere enn du tror, den er faktisk den neste raskeste konsollen på markedet. Men egentlig så ligger alt i utviklerenes hender og mulighetene til konsollen da selfølgelig. Forskjellen som GC kan gjøre visest best etter min mening når du sammenligner Turok 4 og Metroid Prime. Her kommer det tydelig frem hvilke utviklere som er gode.

Jeg undervurderte nok GameCube, men hvilken konsoll er raskest da?

Lenke til kommentar
Hvilken konsoll kommer Zelda på?

Håper det kommer på GameCube.

Hva tror du?!? Det er jo kanskje Nintendo som lager Zelda...

Tenkte litt på grafikken, syns det er snodig at GameCube

klarer å kjøre det nye Zelda spillet, etter alt jeg har hørt om det.

GameCube er raskere enn du tror, den er faktisk den neste raskeste konsollen på markedet. Men egentlig så ligger alt i utviklerenes hender og mulighetene til konsollen da selfølgelig. Forskjellen som GC kan gjøre visest best etter min mening når du sammenligner Turok 4 og Metroid Prime. Her kommer det tydelig frem hvilke utviklere som er gode.

Jeg undervurderte nok GameCube, men hvilken konsoll er raskest da?

Det er nok X-box

Lenke til kommentar

Xbox har best spesifikasjoner, men teknisk sett, så er de omtrent like gode.

GameCube har fordeler Xbox ikke har, og omvendt.

De som har satt seg skikkelig inn i oppbygningen av de to konsollene kommer som oftest fram til at det er tilnærmet dødt løp.

 

Det er kun opp til utviklerene, og PC er vel det de har mest erfaring med så dermed så blir vel det lettest å gjøre det best på Xbox.

Lenke til kommentar

Ja Nintendo har etter min mening den beste spillutvikleren som finnes idag, nemlig Nintendo selv. De er enestående på alle måter. De som har kommet nærmest på konsoll til å måle seg med Nintendo selv, er Rareware (GoldenEye 007, Banjo Kazooie, Blast Corps osv.) - men de er nå utvikler for Microsoft. Litt synd egentlig, men jeg holder meg til Nintendo av åpenbare grunner: Nintendo sine eksklusive spill - og da mener jeg først og fremst Zelda. Alt annet har jeg pc til.

 

Playstation 2 (ikke bli sinna) synes jeg suger, og det har jeg alltid ment. Dårlig grafikk, de henger etter på alle områder. De plagierer og er veldig lite innovative, og de leverer spill under regelen: "Kvantitet - ikke kvalitet" - med noen unntak - men Sony er etter min mening rett og slett bare danket ut, og jeg finner dem latterlige. SKjønner ikke den populæriteten de har, men det er bare MIN mening.

 

X-Box har på den andre siden overassket meg stort, og jeg må si jeg faktisk liker den bunken med spill de hittil har levert. Nå tenker jeg på eksklusive titler, jeg spiller ikke titler som ellers kommer på pc. Kjempebra grafikk, kvalitet over utvikling, innovative som bare det - og mange muligheter for de som vet og utnytte dem. Ser frem til neste konsoll både fra MS og Nintendo. Playstation blir garantert bare et middelmodig plagiert produkt. Og det vedder jeg jekslene mine på ...

 

Også tilbake til tråden: Nå skal jeg spille igjennom Ocarina of TIme: Masterquest en gang til ... bare for å varme opp til det som blir (forhåpentligvis), det beste konsollspillet på 5år. Nemlig nye Zelda. Men hvem er det jeg lurer, det er jo Nintendo som lager det, med sjefen selv i spissen. Hva kan gå galt???

 

Jøss så pratsom jeg var nå a! :ermm:

Lenke til kommentar
Ja Nintendo har etter min mening den beste spillutvikleren som finnes idag, nemlig Nintendo selv. De er enestående på alle måter. De som har kommet nærmest på konsoll til å måle seg med Nintendo selv, er Rareware (GoldenEye 007, Banjo Kazooie, Blast Corps osv.) - men de er nå utvikler for Microsoft. Litt synd egentlig, men jeg holder meg til Nintendo av åpenbare grunner: Nintendo sine eksklusive spill - og da mener jeg først og fremst Zelda. Alt annet har jeg pc til.

 

Playstation 2 (ikke bli sinna) synes jeg suger, og det har jeg alltid ment. Dårlig grafikk, de henger etter på alle områder. De plagierer og er veldig lite innovative, og de leverer spill under regelen: "Kvantitet - ikke kvalitet" - med noen unntak - men Sony er etter min mening rett og slett bare danket ut, og jeg finner dem latterlige. SKjønner ikke den populæriteten de har, men det er bare MIN mening.

 

X-Box har på den andre siden overassket meg stort, og jeg må si jeg faktisk liker den bunken med spill de hittil har levert. Nå tenker jeg på eksklusive titler, jeg spiller ikke titler som ellers kommer på pc. Kjempebra grafikk, kvalitet over utvikling, innovative som bare det - og mange muligheter for de som vet og utnytte dem. Ser frem til neste konsoll både fra MS og Nintendo. Playstation blir garantert bare et middelmodig plagiert produkt. Og det vedder jeg jekslene mine på ...

 

Også tilbake til tråden: Nå skal jeg spille igjennom Ocarina of TIme: Masterquest en gang til ... bare for å varme opp til det som blir (forhåpentligvis), det beste konsollspillet på 5år. Nemlig nye Zelda. Men hvem er det jeg lurer, det er jo Nintendo som lager det, med sjefen selv i spissen. Hva kan gå galt???

 

Jøss så pratsom jeg var nå a! :ermm:

er egentlig enig med alt som står her :yes:

Lenke til kommentar
Playstation 2 (ikke bli sinna) synes jeg suger, og det har jeg alltid ment. Dårlig grafikk, de henger etter på alle områder. De plagierer og er veldig lite innovative, og de leverer spill under regelen: "Kvantitet - ikke kvalitet" - med noen unntak - men Sony er etter min mening rett og slett bare danket ut, og jeg finner dem latterlige. SKjønner ikke den populæriteten de har, men det er bare MIN mening.

 

Playstation blir garantert bare et middelmodig plagiert produkt. Og det vedder jeg jekslene mine på ...

 

Alle konsoller har sine dårlige og gode spill, men jeg synes så absolutt ikke PS henger etter hverken GC eller Xbox.. Se på MGS3 feks, og det kommende FFXII..En kan ikke si at det er dårlig grafikk.

 

Og hva er det PLAYSTATION plagierer? muligheten for HD og Internett osv? Kan vel ikke kalle slikt plagiat?Desuten kom vel PS2 først? Er jeg ute å kjører her?

 

jeg skjønner populæriteten til Sony jeg ;)

Lenke til kommentar

Altså Nintendo har alltid vært først ut med det meste. Jeg måtte f.eks le når de innførte analoge kontroller på Nintendo 64, og Sony fulgte etter så fort som f*** med sin versjon av det. Det er bare en hel masse saker som har fått meg til å styre helt unna Playstation. Jeg syns rett og slett det meste ser helt grusomt ut på den maskinen, spillene er aldri over middles, med noen få unntak (som MGS ja) - men rent generelt er jeg ikke store tilhengeren. Og hvis du prøver og påstå at PS2 kan konkurere grafisk med GC eller Xbox - DA er du PS fanboy ;)

 

Men Playstation 3 har jo muligheten til å faktisk bidra med noe som ikke er gjort før. Playstation har det "kule" imaget - mens jeg ikke helt ser hva middelmodighet har med kult og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...