Lapette Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er umulig å overgå OOT, det går bare ikke! Da måtte han gjort meg 4 år yngre Det var noe magisk med OOT som neppe kan gjennskapes, i alle fall ikke forbedres! Da var Zelda noe helt nytt! Overgå OOT grafikkmessig og lengdemessig, kanskje, men sjela til det nye spillet blir aldri bedre Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Middelmådig grafikk synes jeg. Grafikken på monsteret i bilde nr.2 er som grafikken i Majoras mask. Ikke hat meg, jeg har rett til mening. Bilde nr 2??? Synes det er bra jeg Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Loeve: Motoren skulle måtte være temmelig dårlig kodet for at man ikke skulle kunne bytte ut cel-shading-rendering-modulen med en mer tradisjonell variant uten å bytte ut resten. Spilte forresten Wind Waker i går, og ble i så godt humør som jeg ikke har vært på lenge. Briljant. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Middelmådig grafikk synes jeg. Grafikken på monsteret i bilde nr.2 er som grafikken i Majoras mask. Hva er galt med grafikken i Majoras Mask? Det finnes svært få spill der karakterenes personligheter gjenspeiles i like stor grad i grafikken som i Majoras Mask. Hele spillets grafiske uttrykk er perfekt til spillets absurde og desperate stemning. Men det finnes alltid idioter som kun sitter og teller polygoner og grafiske effekter, istedetfor å se på det grafiske uttrykket. Det blir som å sammenlikne Edward Munchs malerier med romantiske landskapsmalerier, og påstå at Munch bare maler enkle malerier mens romantikernes malerier er mye mer avansert. Ikke hat meg, jeg har rett til mening. Er ikke å hate deg en mening da? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Fanta Boy, du bør sjekke det første bildert på nytt .. Grafikken er jo syk, masse detaljer osv. Edit: Erhm, hva skjedde her?? Postet dette for leeeeenge siden..! Naa har mange postet fQr meg :/ Endret 26. november 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Her er et par nye screens som ikke ble vist av trådstarter: Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Her er et par nye screens som ikke ble vist av trådstarter: nam! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er ikke nye de screensa der da, eller mente du nye i denne tråden ? Digg bilder fordet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvis jeg ikke kjøper dette spillet, er jeg villig til å date Bush i en uke Lekre bilder forresten, ser ikke noe gale med grafikken der nei. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er ikke nye de screensa der da, eller mente du nye i denne tråden ?Digg bilder fordet! Nei nye for tråden. Ikke sikkert alle er like opplyste som oss. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Link blir jo bare kjekkere og kjekkere. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) jeg gleder meg skikkelig til spillet kommer, men jeg leste et sted at det skulle komme på en ny "generasjon" gamecube eller noe sånt tull. kan det bety at spillet ikke vil fungere på den gamecuben jeg har nå? Endret 30. november 2004 av aryll Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jeg gleder meg skikkelig til spillet kommer, men jeg leste et sted at det skulle komme på en ny "generasjon" gamecube eller noe sånt tull.kan det bety at spillet ikke vil fungere på den gamecuben jeg har nå? Spillet vil fungere på den Gamecuben du har nå. Det kommer en ny Nintendo konsoll etterhvert, men ikke før 2006 tidligst vil jeg tro. Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 det var bra, hvis ikke hadde jeg blitt skikkelig skuffa. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Middelmådig grafikk synes jeg. Grafikken på monsteret i bilde nr.2 er som grafikken i Majoras mask. Ikke hat meg, jeg har rett til mening. selvfølgelig kan du ha din egen mening, men den videoen som ble vist på E3 har vel eksistert en stund? har den ikke det? og du kan ikke bedømme grafikk utifra screenshots, alt er bedre inni spillet. by the way gleder meg noe sykt Lenke til kommentar
daniman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja, håper bare at de kan gjenskape hyrule på en respektfull måte, slik de gjorde i OOT Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gamespot har mer info om det nye Zelda nå: http://www.gamespot.com/gamecube/action/th...ew_6098668.html Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gamespot har mer info om det nye Zelda nå: http://www.gamespot.com/gamecube/action/th...ew_6098668.html Ingen ny info dessverre, den artikkelen er fra mai i år.. Dag 2 av E3 messen.. Selv kunne neste Zelda være slik som Wind Waker, likte cell shadingen så utrolig godt. Men ser selfølgelig fram til enda et oppgjør med Ganon i "ekte" 3D. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ja det ser vel egentlig ut som den infoen var ny for meg for en eller annen gang. Men ja, cell-shading var utrolig kult. Men det er ikke alle som er enig. Ifølge sjefen sjæl, så bytter de til en mer voksen grafikk og returnerer til Hyrule nå fordi Link har blitt mer voksen - hvorav han bare var barnet i Windwaker, derfor cee-shading og barnslig grafikk. Men jeg gleder meg veldig til det her, for av ALLE zelda-spillene - så er Ocarina of Time det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå