Gå til innhold

Nye Legend of Zelda-screenshots!


Bagge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Middelmådig grafikk synes jeg. Grafikken på monsteret i bilde nr.2 er som grafikken i Majoras mask. Ikke hat meg, jeg har rett til mening.

Har du sett videoen? Spillet har alt annet enn middelmådig grafikk, noe du særlig ser på det øverste bildet her. Grafikken er ikke D3, HL2 eller FC, men til konsol å være er den helt i toppsiktet, langt over det vi tidligere har sett til NGC.

Lenke til kommentar
Middelmådig grafikk synes jeg. Grafikken på monsteret i bilde nr.2 er som grafikken i Majoras mask. Ikke hat meg, jeg har rett til mening.

Eneste som er dårlig med det andre screnshotet er teksturoppløsningen, noe som mest sannsynlig kan forklares med at rustningen er bump- og shine-mapped for å få den til å se ut som metall. Til og med Doom 3 hadde noen rimelig lavoppløslige teksturer.

 

Ser sinnsykt bra ut.

Lenke til kommentar

På E3 traileren fikk man se flere titalls mobliner komme vandrende med solnedgangen bak seg, og man fikk se bilder av Link ride over en usannsynlig stor slette, og man fikk se regn og vind og lyn. Spillet bruker Wind Waker motoren, og det finnes ingen grunn til å tro at de har byttet ut den usynlige loadingen derfra med loadepauser. Og siden det er Zelda vet man at det kommer til å være en praktfull dag\natt syklus.

Ergo er det ikke så teit å anta at i det ferdig spillet vil man kunne sloss mot flere titalls fiender samtidig, i all slags vind og vær, dag eller natt, på usannsynlig store brett uten noen loadepauser i mellom .

Og med det tatt i betraktning synes jeg det er synes jeg det er sinnsykt imponerende at spillet ser ut til å ha langt mer detaljerte karakterer og monstre en for eksempel Fable, et spill med få karakterer på skjermen, usannsynlig små brett, og eviglange loadepauser.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
Eh, de bruker samme grafikkmotor, når det første er cel-shadet? Hva er det som skurrer der?

Cel-shading er en effekt som kan gjøres med den grafikkmotoren. Cel-shading kan også gjøres med for eksempel i Unreal grafikkmotoren(Den som brukes til for eksempel Unreal, Splinter Cell, og det cel-shadete XIII), og Renderware(Den some brukes til GTA3 og Pro Evolutrion Soccer og utallige andre spill). Er det ennå noe som skurrer?

Lenke til kommentar

Ja jeg hopper meg på her jeg! Er evig fan av det Zelda selv, og har fulgt med på det spillet her en stund noe dere kan se HER!

 

Uansett, så tror jeg dette blir et stort steg i riktig retning siden Majoras Mask og Windwaker. Jeg vil iallefall tilbake til Hyrule's sletter i Ocarina of Time-"grafikk" forbedret ganger.1000.

 

Det ser usannsynelig bra ut på videoer og screenshots, og jeg tviler ikke på at Nintendo vil tyne mulighetene i Gamecube til det ypperste for å gi oss en skikkelig dritfet fortsettelse på eventyret med Link. Jeg er 22år og like :love: i Zelda enda. Hehe,

Lenke til kommentar

Syns ikke grafikken ser ille ut i det hele tatt. (Skurrer litt med det ene bildet ja men ikke noe verre.) Det er også samme "grunn-koding"/delvis samme motor som fra Wind Waker som brukes i det nye Zelda spillet.

Personlig elsker jeg Zelda. Dessuten sa Eiji Aonuma på E3 at han ville lage et spill som overgår Ocarina of Time. (Mitt favoritt spill gjennom tiden. :dribble: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...