ATi-Radeon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ok, kanskje lurest! Lenke til kommentar
Rolfus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tør jeg foreslå at man heller møtes på Peppes pizza i kjøpmansgata istedet? Så kan dem som er gamle nok til det kjøpe øl om dem vil. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 få dere studentbevis. betalte 20kr for det og da får jeg halv pris på tog osv Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Tør jeg foreslå at man heller møtes på Peppes pizza i kjøpmansgata istedet? Så kan dem som er gamle nok til det kjøpe øl om dem vil. Ja, det hadde jo gått ann, alle forslag tas i mot.. *skrevet ned* Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) få dere studentbevis. betalte 20kr for det og da får jeg halv pris på tog osv bare surr med det.. hvis jeg trenger å bruke et, så må jeg på skolekontoret for å hente, de tullingene som skulle fikse det har enda ikke klart å levere til alle i klassen *edit* men jeg har et i skolemappa da, ifall jeg skulel trenge det.. Endret 26. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 kom igjen da? ingen som vil slå an en liten geek prat med pizza? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) det vil koste 748 kr hvis jeg skulle ha kommet, plus at moren min sier at jeg ikke får lov, men akkurat den biten bryr jeg meg ikke om... og det er den billigste prisen jeg fant også, alle andre kostet mer... *edit* Endret 28. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 det vil koste 748 kr hvis jeg skulle ha kommet, plus at moren min sier at jeg ikke får lov, men akkurat den biten bryr jeg meg ikke om... og det er den billigste prisen jeg fant også, alle andre kostet mer... *edit* :s litt dyrt for et par timers prat og litt pizza Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ja.. derfor jeg ikke kan komme.. hadde jeg vært rik derimot, da hadde det vært en annen sak... Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 går rykter om at PizzaFabrikken har blitt trua med nedleggelse et par ganger grunnet brukt av bedreva kjøtt eller.no.. så hold dere til vegetar.. forresten ikke fresheste lokalet i byen heller... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 En mulighet er jo Egon da, hvis jeg ikke husker helt feil er det nermeste nabo? Jeg kommer hvertfall Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Nå er det jo klart billigst på pizzafabrikken da . btw...jeg er 99% sikkert med. Så bare skriv meg opp på lista du har ellerno . Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fett!! trur ikke de fleste som er i fra tr.heim veit om det enda. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 jeg har hørt at det koster ca 1000 kroner for å ta toget til trondheim ifra oslo, en vei så jeg kommer nokk ikke... NSB Minipris, 150kr hver vei.. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Treff kor ? btw:P ta med pcer? lan'e på pizzafabrikken? Endret 9. desember 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 PizzaFabrikken er atme egon å burgerking. STår du i søndre gate å ser oppover, så ser du pizzafabrikken. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 PizzaFabrikken er atme egon å burgerking. STår du i søndre gate å ser oppover, så ser du pizzafabrikken. da foreslår jeg burger king i stedet for Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Pizzafabrikken er en trist plass Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 PizzaFabrikken er atme egon å burgerking. STår du i søndre gate å ser oppover, så ser du pizzafabrikken. da foreslår jeg burger king i stedet for DA forslår jeg at du blir hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå