Gå til innhold

Butikken fulgte ikke henvendelsen min


Anbefalte innlegg

Jobber selv i mobilbutikk. Vi har jo en del kunder innom med telefoner som det har oppstått feil med etter at det har 7 dager og da kan vi rett og slett ikke ta den i mot som DOA. Vi skulle mere enn gjerne ha gjort det, men vi kan ikke stå der og tape penger hele tiden.

 

At denne butikken er litt vrang er jo noe dritt, men på en annen side her så tenker så og si alle at butikkene kan gjøre hva som helst for å gjøre kundene sine fornøyde. Vi må faktisk prioritere å ikke gå konkurs for å ha fornøyde kunder.

forhekselsen gjelder nok bare windows mobiler osv. motorola,samsung og lg finner jeg ikke noe galt på. Vennene mine klager støtt og stadig over dem, men forstår ikke at man kan finne feil på dem.

 

når det gjelder doa på denne, så er den 14 dager, ikke 2,7 som sem,nokia osv har.

springende punktet her er at timers for inbound/outbound calls er oversteget, dermed så vil neppe doa gå gjennom.

 

feilene jeg har tatt med er rapportert til dangaard en del ganger tidligere.

stort sett alle som forhandler via dangaard kan få tak i denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...