ZeS Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Hei! lurte bare på om det er mulig å bytte bios...vel..er det det? har Et Intel HK DB875PBZ tror jeg det heter, og med det fulgte det med BIOS fra Intel Corp. og den lar meg bare Overklokke CPU 4%... Er det mulig å bytte Bios? om så...hva bør jeg bytte til? forlag? linker? MVH: PandoRa Endret 24. november 2004 av PandoRa Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ikke for å drepe moroa, men jeg mener å tro at Intel er knepne i å tilby overklokkingsmuligheter på egenproduserte hovedkort. De vil jo helst selge de dyrere, raskere cpu-ene som man tilegner seg ved hjelp av overklokking Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Ikke for å drepe moroa, men jeg mener å tro at Intel er knepne i å tilby overklokkingsmuligheter på egenproduserte hovedkort. De vil jo helst selge de dyrere, raskere cpu-ene som man tilegner seg ved hjelp av overklokking HÆ? ...Men er det mulig å bytte BIOS?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå