Same- Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 På legg til og fjern programmer er det noen ting jeg ikke får bort, og som jeg aldri har installert. Eksempler: Shopping wizard, Search extender, Home search assistent. Hvordan får jeg bort den dritten? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Prøv og gå i sikkerhetsmodus og slå av systemgjenoppretting, skal gå da. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Litt mer detaljert plz? Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har du tatt et søk på om det finnes spyware? Kanskje en slik "opprensking" fjerner det. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Bruker nyeste verson av Spybot og Ad-Aware. Off det er så plagsomt med sånn dritt! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Litt mer detaljert plz? 1. Last ned HiJackThis herfra Så scanner du og velger save log, og poster loggen inn her. Så skal jeg si hva du skal fjerne derfra.. Lenke til kommentar
akh Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Som noen nevnte: Slå av systemgjenoppretting (kontrollpanel, system), kjør deretter de spyware-fjerneprogrammene du har. Ta deretter og restart, kjør hijackthis for å se om det er igjen noen og post loggen her som Jan Fredrik sa. Etter at alt er fjernet, skift ut IE og evt. Kazaa med andre programmer. (Opera el Firefox for eksempel) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) yesssss Endret 28. november 2004 av Same- Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Min feil... Du har ikke den nyeste HiJackThis.. Last den ned her: http://homepage.ntlworld.com/dvk01uk/files/HijackThis.zip Når du har gjort det kan du komme tilbake med en ny logg.. Husk og legg HijackThis i en egen mappe da. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) yyhgfnfgj frg Endret 28. november 2004 av Same- Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Oppdater Windows og IE med SP1 (Windows Update) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Skulle du ikke si hva jeg skulle fjerne da? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du fremdeles har problemer, må du nesten legge ut loggen her for den har du jo tydeligvis fjernet igjen... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Skulle du ikke si hva jeg skulle fjerne da? Jo, men hvis du vil ha sikrere datamaskin, bør du installere SP1 + sikkerhetsoppdateringe... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skulle du ikke si hva jeg skulle fjerne da? Grunnen til at han ber deg gjøre dette, er at om du ikke legger inn disse oppdateringene, så vil du ha de samme spy/adwarene på maksinen din igjen i løpet av notime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå