vis2 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei jeg skal flytte til Trondheim, og lurer på hvike muligheter som finnes der? Trenger ikke telefon. takker for svar Lenke til kommentar
jornt Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er du student er det 100 Mbit nett på studentbyene og om du bor privat er det spesialpris på NextGenTel abonnement: http://www.nextgentel.no/avtaler/ntnu/ Eks 498,- for 3000/704 linje Er du ikke student, gå for NextGenTel, de er stort sett like godt utbygd som Telenor, og du får raskere utlinje enn Telenor tilbyr. - Jørn Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nextgentel er veldig dårlig utbygd i trondheim, spesielt i Østbyen. Hvis det er dit du skal flytte må du nok ta til takke med TN, eller underleverandøre av deres internet. Hater Nextgentel og utbyggingsfarten deres. De har heller ingen planer om å bygge ut her. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Er det en gaming isp du er ute etter, kan du bare droppe NextGenTel. Ihvertfall i tr.heim. Kjenner mange som har problemer med ustabilitet med ngt her i bartebyen Tror det er muligheter for Catch enkelte steder i byen ,uten at jeg kan si hvor :skriveleif Endret 24. november 2004 av CowsSayMooo Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Stemmer at NGT er trege i utbyggingsfasen, telenor leverer i allefall stabil linje. Men stud hybel er optimalt. Koser meg med 100mbit her jeg sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå