Ketsjupp Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 T2k DriverHeaven Member 05-29-2002 4:40 AM Relax... :wink: Next driverset is on the way.... will be a verrrry gooood release! __________________ by T2k! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Bra. Har vært "driver-tørke" i 4-5 uker nå. Må si at jeg blir bare mer og mer fornøyd med mitt ATI Radeon 8500 skjermkort. [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-05-29 12:08 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 ja jeg oxo, bortsett fra att jeg ikke får tv ut til å virke? men men, selvpåført smerte kan man ikke klage over- var så dum å prøvde en beta av refreshfix :sad: alt er +60 hrz. Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 hmm hva er det som ikke funker,funka perfekt her.Om du ser 50hz cheesy oppløsning på en vanlig tv som kan rive øynene ut som bra da. Uansett funka ikke til og begynne med,men ved og koble til tv så reinstallere til eldre så til nye(beta)så funka det.Det er 2 ting du må aktivere:1 gå til display og trykk på tv knappen(når den er rød).2 gå til settings så velg skjerm 2,velg så da extend to my windows desktop,ok kanskje det ikke funker for deg,men funka her.Ta det med en klype salt da mitt radeon 8500 retail "buildt by ATI" har låst seg på tv modus i monitor,dvs at i dos er oppløsningen på 50hz og en ukjent skjermoppløsning,kun via drivere kan jeg endre hz og oppløsning,"vanlig" dos modus er borte altså. [ Denne Melding var redigert av: kaifas på 2002-05-30 00:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå