allyse Skrevet 5. september 2001 Del Skrevet 5. september 2001 Leter også etter et kamera som kan "ta opp" i høyere fps slik at jeg kan bruke en slow motion fuksjon filmen spiller av på 22-29 fps - og filmen vil ikke "hakke" i avspillingen som skjer om en filmer i 25fps. Noen programmer som kan brukes? Noen kameraer? Mvh Allyse Lenke til kommentar
reitstoen Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Tror dette programmet kan brukes til å lage slowmotion-effekt fra film med vanlig FPS http://www.realviz.com/products/rt/ Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 7. september 2001 Del Skrevet 7. september 2001 Må også legge til at trv-900 har en perfekt sakte film avspilling. Jeg aner ikke åssen det blir gjort, men resultatet er helt uoverkommelig (nesten:) Ikke mange kamera som har en slik funksjon. Lenke til kommentar
spøkæls Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 JVC har en modell, DVL GR-9800, som lar deg ta opp i slow motion. Du kan da ta opp i 2x og 4x hastighet, men da vil opptaksbildet bare bli 1/2- og 1/4-del av hele bildet. Opptaket krever også mere lys vist du tar opp i dårlige belyste rom. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Ang software. Adobe Premiere kan lage bra slow motion effekter (eller high speed effekter). Vet ikke hvor sakte du kan lage dem før de blir hakkete, men etter mitt bruk fungerer det veldig bra. ____ TV Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Det er noko eg lurer på: Meiner dykk film eller meiner dykk video? Eg vil presisere at film ikkje er det samme som video. Lenke til kommentar
denethon Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 GR-DVLmodellene til JVC har muligheten til å ta opp i highspeed, men da blir bare halve bildet brukt, og jeg har enda ikke fått denne funksjonen til å virke korrekt når jeg redigerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå