Gå til innhold

Spille-pc fra komplett til max 6500

Anbefalte innlegg

Har en venn av meg som skal kjøpe seg ny pc fra komplett. (han vil bare kjøpe derfra.) Jeg har satt sammen en pc til han men jeg er ikke sikker på om dette er den beste løsningen han kan få.

Han er opptatt av han skal ha litt lagringsplass. Minst 160GB

Han vil ha et godt grafikkkort. Minst 9800pro.

Han vil ha 512mb ram. Minst PC3200.

Han vil ha dvd-brenner

Bortsett fra det vil han bare ha så mye som mulig for pengene sine. Han har allerede skjerm og tastatur og slikt så bare tenk på selve pcen.

Kan dere si hva dere syntes om det jeg har satt opp nedenfor? Og hva som bør gjøres bedre? Det er ikke nødvendig å kjøpe en ferdig-pc slik jeg har satt opp men jeg regnet med at man fikk mest for pengene da.

post-94-1101312205_thumb.jpg

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte litt på Athlon 2800 var bedre enn Sempron 3100. Er det det? Høres jo så ulogisk ut. Hvilken pc ville du helst hatt? Den du selv satte opp eller den jeg la inn vedlegg på?

AMD64 er bedre en sempron. AMD64 2800+ kan klokkes opp til 3400+ hastighet og så det er klart det beste valget. Selv ville jeg gått for det jeg satt opp.

Lenke til kommentar
Lurte litt på Athlon 2800 var bedre enn Sempron 3100. Er det det? Høres jo så ulogisk ut. Hvilken pc ville du helst hatt? Den du selv satte opp eller den jeg la inn vedlegg på?

AMD64 er bedre en sempron. AMD64 2800+ kan klokkes opp til 3400+ hastighet og så det er klart det beste valget. Selv ville jeg gått for det jeg satt opp.

Helt enig. Veldig godt oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...