ron Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Har nettopp oppgradert pcen med nytt hk og cpu. Nå ser det ut som om den restarter av seg selv hele tiden. Får altså ikke noe bilde på skjermen. Har prøvd alt som kan gjøres. Hk er EPoX EP-8KDA3J nforce3 og amd 64 3000+. Alt annet er ikke nytt og garantert i funksjon. Har mistanke om for liten strømforsyning(q-tec 300w) men den greide jo og levere nok strøm til min gamle P4 2,4@3,15, vet ikke om amd krever litt mer power. Har sjelden hørt om defekte cpuer så enten så er det hk eller strømforsyningen??? Noen tips... *Fjernet CAPS i emnetittelen* Vennligst les nettetikette og retningslinjer. Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye. Endret 24. november 2004 av el-asso Lenke til kommentar
fflex Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kan godt være PSU ja. Leste litt på MSI sitt forum angående PSU og AMD64 HK. Der sto det blant annet at det var anbefalt med 24A på 12V railen. Jeg har 20 på min, det går greit. Men jeg mistenker at Q-tec PSU'n din ikke leverer nok juice for oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tror at Intel suger mere strøm iseg. Har du prøvd å resette BIOSen, altså ta ut batteriet? Hvis det ikke hjelper kan du jo selvfølgelig prøve en annen PSU. Lenke til kommentar
ron Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Fant ut at den leverte 15A i 12v. Kanskje litt lite men ingen hder eller andre pci kort er koblet til så den burde ihvertfall boote. Prøver med en ny. Hva med denne? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=119646. 450w til en meget lav pris Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fant ut at den leverte 15A i 12v. Kanskje litt lite men ingen hder eller andre pci kort er koblet til så den burde ihvertfall boote. Prøver med en ny. Hva med denne? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=119646. 450w til en meget lav pris QTEC er vel tryggest å styre unna med tanke på at det er litt ustabile. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tror du skal holde deg borte fra Q-Tec strømforsyninger. De leverer meget dårlig... Dersom du søker litt rundt om på forumet finner du mange som er ufornøyde med sin Q-Tec strømforsyning. Dersom du er ute etter noe rimelig, så leverer vistnok denne god og stabil spenning, og er også stille: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=136101 Men selvsagt. Fortron/Source eller Mist er en av de bedre strømforsynings produsentene. Lenke til kommentar
ron Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Overså northq på pcutstyr. Den ser jo mye bedre ut, støyer en del mindre og. Går for den jeg Lenke til kommentar
ron Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Nå har jeg fått i hus en fortron 350w fra microplex. Hjalp ingenting... Da er det nok hovedkortet. Noen som vet om det er mye feil på epox kort? Hvordan er pcutstyr på returting, raske, trege eller vrange og ha med og gjøre? Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Definitivt straumforsyninga. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sitter her med samme problem MIS hovedokrt og AMD 64 3200+ PC'n starte hvis du drar ut strømmen til CPU. Hvis jeg plutslig får startet den med den i(gjorde det et par ganger) Så hyler PC'n piip.................piip...........piiip... osv!! nesten som en summetone!! Jeg har NorthQ PSU'n og det funker forsatt ikke Og jeg som ville spille HL2 i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå