Gå til innhold

Pusse opp NirvanaNorge.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

• Ingressbildet (Nirvana-Nyheter): Finner du ikke et godt alternativ, så tror jeg egentlig du kan stryke hele bildet, det ser dumt ut når det står samme bilde nedover hele siden.
  • Siden skal sikkert være litt "dyster", men noen farger som går igjen hadde nok vært det beste.
  • Kjedelig meny, og jeg ville funnet andre løsninger på tekstene som er så lange. Med en meny hvor menyteksten er nesten like lang nedover, så blir det en mer kompakt og penere meny.
  • En litt lavere, og mer iøyenfallen header hadde heller ikke gjort noe. I steden for å samle alt på midten, så gjør den heller litt bredere.

Tror egentlig det beste ville ha vært å starte med blanke ark, fremfor å justere en eksisterende side. For hvis du fortsetter å videreutvikle det du har, kommer du neppe til å endre mye og bli fornøyd med det. Men prøver du å lage noe helt nytt, vil du fort oppdage at, "hey, dette designet er jo mye mer stilig enn det jeg hadde". Det er i hvert fall min mening :yes:

Lenke til kommentar
- Flere farger! Makan til fargeløs side har jeg ikke sett på lenge :p

Er ikke det meningen med sort og hvit der da? :hmm:

Er ikke Nirvana sånn derre: Vrææhh!! Vrooooh!! opplegg da?

Blir _LITT_ feil og begynne med rød o.s.v.. :roll:

Jo, det er sikkert meningen at det skal bare være gråtoner, men det er jo kjedelig som pokker :p

Hvis du mener at "Vrææh!! Vroohh! = metal, så kan jeg avkrefte det. Nirvana er listepop. Uansett er det ingenting i veien for å bruke farger og samtidig få en "mørk" stil.

Lenke til kommentar
Er ikke Nirvana sånn derre: Vrææhh!! Vrooooh!! opplegg da?

Etter min mening er ikke Nirvana vræl, men du må jo gjerne synes det. :yes:

Takk så langt. Skal selvfølgelig bytte over til xhtml burde nevnt det i det andre innlegget.

Men farger er jeg litt usikker. Hadde vært fint med farger men.

Kom gjerne med mer.

EDIT: Nirvana er ikke listepop, Nirvana er grunge blanding av rock og punk. Så veit dere det.

Endret av kcobain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...