Gå til innhold

min første CS film! Feedback please....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, skrev ikke noe om at den var morsom :)

 

men! var kanskje litt repetitiv til tider, noe som sikkert var en meningen. ellers var den jo grei til å være en førstefilm - benytte seg av hud_saytext 0 osv etterhvert kanskje, men helt grei :)

 

har ikke orket å styre med det i d2-filmen da det kun var for å vise flammer :)

Lenke til kommentar

jaja, men dette var noen frags jeg bare hadde funnet fram, skjeldent jeg recorder, vet at det med skjold er kjipt, men det siste fragget der var liksom noe jeg yntes at jeg måtte ha med, det med repeat greiene, der legger jeg meg helt flat, ser det nå i ettertid at det liksom var for mye repeat

Lenke til kommentar

som sagt tidligere, ja jeg vet at den er kort, og ja jeg vet at sjold er no dritt, men digga bare det ene fragget der....

 

 

btw. enig med den overgangen i musikken, men hadde liksom lyst på what a wonderful world, som ironi....

 

 

 

 

btw2: kommer ny versjon snart....

 

 

edit: Hva mener du med mye effekter? jeg syns ikke det er så mange effekter der.

Endret av Mixy89
Lenke til kommentar
Teddys første film var bedre jo!

:omg::omg::omg:

 

Denne MÅ bare lastes ned :thumbs:

 

EDIT:

 

Har sett den nå... Hmm... Var ikke akkurat som å se proffene. (Noen sa det til meg etter min første film) :innocent:

 

Hjelp:

 

- På Slow motion'n din, hakket filmen, gjerne høyere fps på "raw" optakene dine :yes:

 

- Ikke vis at du dreper alle 10 ganger, spes ikke hvis det hakker :) Max 2 ganger har jeg lært, nesten ikke 2 ganger heller. Ta heller slow motion som ikke hakker.

 

-Bruk litt lengre tid på å samle frags :) Noen litt bedre noen neste gang.

 

-Kan ha litt høyere bitrate på musikken

 

-Kutt ut kommentarene. (Det har jeg lært meg :p )

 

Syns du noen er slemme mot deg og hakker på deg og filmen din, les de første sidene i min film tråd så kan du se hvordan jeg hadde det :tease:[Link]

 

Bra at du prøver! :thumbup:

 

EDIT2: Det over er bare div ting jeg har lært meg, men som ikke nødvendigvis har vært "brukt" i alle filmene mine. ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...