bso Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har en gammel maskin som er ganske treg og trenger en formatering. Maskinen er en Ibm 390x Pentium 2. Problemet er at jeg ikke har Os platen som var orginal til maskinen. Ligger alle drivere som jeg trenger på en "vanlig" Win 98 Se? Det er kanskje feil, men jeg trodde at på bærbare så var "allt" på en cd... Er det noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Må nok regne med litt leting etter driverne. Finner nok ikke alt på Win98SE platen. Går jo an å laste ned driverne til maskinen på sidene til IBM og brenne de ut på en cd som du kan ha liggende klar Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Det ligger neppe drivere til den bærbare på en vanlig win98 cd. Det du kan gjøre er å ta backup av driverne eller laste dem ned fra nettet og brenne på en cd edit: brukte litt lang tid på å svare Endret 24. november 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) IBM burde ha de på siden sin, bare søke etter det firesiffrete nummeret på maskinen pluss typen maskin.... som f. eks 2330 - 63G Håper dette hjelper! Hvis ikke send PM, så kan jeg hjelpe Endret 24. november 2004 av Typhon Lenke til kommentar
bso Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Takke for svar! Skal prøve dette en av dagene. Lenke til kommentar
bso Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det du kan gjøre er å ta backup av driverne eller laste dem ned fra nettet og brenne på en cd Hvordan tar jeg backup? Hvor ligger driverene? Har ikke tatt sjansen på å formatere enda.. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Regner med du har en TP 390? Drivere her Win98se har det meste av drivere til maskina. Men avanserte strømsparingsfunksjoner må du ha drivere til. (har en gammel TP380 selv) Lenke til kommentar
bso Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har formatert og lagt inn 98se. Hvlken driver mangler jeg når jeg kun får 640x480 piksler i skjermområdet? Finner ikke diskettstasjon?? Endret 7. desember 2004 av bso Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har formatert og lagt inn 98se.Hvlken driver mangler jeg når jeg kun får 640x480 piksler i skjermområdet? Finner ikke diskettstasjon?? Diskettstasjonen er vel på høyre side av maskinen. Last ned video driver, så er det fikset hvertfall Post om det er noe du ikke får til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå