orginal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Heisann! Jeg har strevet med få en active bruker i DC++ nå. Jeg skriver inn den ip-adressen jeg finner ved å søke på www.showmyip.com/. Er det riktig? Eller er det den ip-adressen jeg får ved opp ved å skrive ipconfig i dos (ledetekst)? Jeg har ADSL fra Loqal, der to maskiner er koplet til via en router eller to. Må jeg orde om noen innstillinger på dette for at det skal funke? Håper noen kan hjelpe meg med dette... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja, det er mer som skal til. Siden du har flere maskiner, antar jeg at du har NAT på, og det kan du ikke. Se i brukermanualen om hvordan du åpner en og en port. Åpne f eks 9500, og skriv den inn i dc. Og ja, det er den ip'en du får på www.showmyip.com. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Okay! Takker for svar... Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nesten litt flaut å spørre om, men jeg lærer jo.Hva er DC++? DC++ er en (open source?) klient til FreeConnect-nettverket. (?) Et program som lar deg laste ned det andre personer deler. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 flyttes til programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå