mad_man@work Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Til alle dere som tar i bruk ord som svindler og tyv. Jeg syntes dere tar i bruk alt for harde ord. Det han gjør er ikke helt ærlig men det er heller ikke kriminelt. Åjavel? Når ble det ikke kriminelt å stjele? Bra svart! Edit: Tråden finner du her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=328664&st=100 Endret 24. november 2004 av mad_man@work Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 HAHAHAHA *ler så det griner* HAHAHAHA Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ler så du.. griner? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 ler så du.. griner? Nei, det var artig det! :!: Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 haha, mente det ikke sånn.. Jeg mente bare at det ikke var så morsomt at en burde le i det hele tatt. Smille såvidt, kanskje! Men le så det griner av den quoten der? hmm, det skal ikke så mye til å more dagens ungdom Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ler så du.. griner? ironi.... synes ikke det var morsomt i det hele tatt... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sier meg enig med chokke, fant ikke et snev av humor i dette "gullkornet" Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg synes den ikke var noe særlig morsom, men bra svart var det! (Som mad_man@work skrev!) Lenke til kommentar
frustata Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hmm... Minner meg på at ordet "røvere" er undervurdert på norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå