KSira Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 USb pollingen skal være 1000Hz i 2k men når jeg sjekker med dette programmet: Link, så viser det at jeg har 125Hz. Noen som aner hvorfor? Lenke til kommentar
jogamaster Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Vel det er 1000Hz eller 1mS på low og fullspeed USB. På high speed USB er det 8kHz eller 125µS, sikker på at det ikker er µS som står.. Hmm jeg sjekket linken din, å nå er det vel ikke mange mus som har High Speed USB. Nå er det allikevel slik at en usb enhet ikke trenger å overføre pakker hvert mS (1000Hz). Mus benytter interrupt USB transfers disse kan settes opp til å overføre pakker med visse mellomrom, så det er ikke noe i veien får å lage en mus som overfører data hvert sekkund eller hvert 1000-ende sekkund. Jeg vil anta at det er musen og ikke windows som forårsaker dette. Lenke til kommentar
KSira Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Ifølge razer så skal musa gå på 1000Hz. Det er ikke så allvorlig bare utrolig irriterende... Endret 24. november 2004 av _pIMp_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå