Shaper^ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg leste annmeldelsen til HL2 på games.no og merka at på aldersgrensa har de såtte 16år og rett over så kan du se bilde av spillpakka hvor d helt tydelig står 18+ på! lol! Les Annmeldelsen her. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fyren klager på lyden i anmeldelsen?? Hmm, jaja, kresen kar dette da Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har også sett at det er 16års grense på hl2, på tv stod det 18 men senere i en avis stod det 16 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vet at det er 18år i Norge, men på pakka mutter kjøpte til meg i England står det 15. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg har også sett at det er 16års grense på hl2, på tv stod det 18 men senere i en avis stod det 16 Ja, men det ER 18. (har eska i handa) EDIT: I norge altså Endret 25. november 2004 av eMPea Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hm.. står 18+ på pakka mi og men er nesten hundre prosent sikker på at han fyren bare har skrevet anmeldelsen ut fra det han har hørt.. sjekk skjermbildene på siden der da! han har med ting som ikke er med i selve spillet Useriøs anmeldelse spør du meg Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Er 18+ i norge Har dog sett mange leifer både her og der... Mange som har bilde av en 16+ pegi rata boks i reklame osv Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Syntes anmeldelsen var veldig bra...Han sa ikke bare alle de fine tingene med spillet men også de kjipe tingene...liker når folk er litt kritisk... Synes alle som anmelder HL2 lyger litt på grafikken, da både doom3 å Farcry er like bra grafikkmessig...(kanskje litt bedre) Det eneste som er mere positivt med HL2 grafikken er at de har tatt med utrolig mange detaljer å ting som man kan gjøre hva man vil med... Men ellers er ikke grafikken noe bedre en de to sistnevte spillene... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lyd karakteren var absolut ikke fortjent, fortjente MYE mer (98%). Grunnen er f.eks ved en eksplosjon langt borte (fra f.eks en RPG) høres ikke akkurat med en gang, men tar bitte litte granne tid før vi hører den. Pluss at kisen hadde ikke brukt bilder fra selve spillet som han har spillet, men fra screenshots som valve la ut før spillet kom (Bilde med Alyx nederst var for å bevise ansikts animasjonene). Alle vet at det er 18 i norge ja. PS: De sier i en header på games.no: www.games.no - ingen over, ingen ved siden Da har de ikke hørt om gamer.no, for de er etter min mening langt over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå