Tydeus Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Microplex har juletilbud på MIST tower A oppgradering for de med tidligere mist kjølere. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTTOWERA La oss nå bare håpe microplex vil kjøre tilbud resten av jula Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvis du ikke har en kjøler med 2 60 mm-vifter, må du jo kjøpe disse i tillegg. Men godt tiltak for silent twin-eiere Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 håper de fyrer opp tilbud på noen casemods ting kabelstrøper trenger jeg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Håper de gjør noe med det ekspedisjonsgebyret! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva menes med oppgradering? Må jeg ha noe fra før for å kunne kjøpe den? Hva er sannsynligheten for at den klarer å kjøle en AMD XP1800+, uten vifter? Høy varme gjør ingenting, så lenge det ikke er kritisk. Er villig til å justere ned CPU-hastighet litt dersom det skulle være nødvendig. Burde jeg satse på at den klarer å kjøle godt nok uten vifte? (har stor suksess med å fjerne vifter fra tidligere prosessorer (henholdvis P3 600mhz og amd 300mhz cpu). Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva menes med oppgradering? Må jeg ha noe fra før for å kunne kjøpe den? Hva er sannsynligheten for at den klarer å kjøle en AMD XP1800+, uten vifter? Høy varme gjør ingenting, så lenge det ikke er kritisk. Er villig til å justere ned CPU-hastighet litt dersom det skulle være nødvendig. Burde jeg satse på at den klarer å kjøle godt nok uten vifte? (har stor suksess med å fjerne vifter fra tidligere prosessorer (henholdvis P3 600mhz og amd 300mhz cpu). Juletilbud: De som har Silent Twin kan nå oppgradere kjøleevne betydelig ved å flytte viftene over til TowerA. Er luftgjennomstrømningen i kabinettet god kan den også brukes som en vifteløs kjøler på alle Intel FC-PGA, AMD Duron samt en del AMD Athlon prosessorer. Oppgraderingspris: Kun kr. 199,- Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 M.a.o. kan du kjøpe denne og 2 60 mm-vifter. Men det koster jo litt.. Skal du ha vifteløst, finnes mange andre ting som er mer egnet til dette. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skal du ha vifteløst, finnes mange andre ting som er mer egnet til dette. Har du link til noe vifteløst som er bedre egnet, til en pris under 300? Lautsprecher: Jeg skjønner fremdeles ikke helt hva som er greien med "oppgraderingspris". Hvis jeg ikke skal ha vifter, trenger jeg vel ikke å bry meg? Men hvis jeg skal ha vifter, så er det kun Silent Twin viftene som fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå