Gå til innhold

Juletilbud på kjøler hos microplex

Tydeus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva menes med oppgradering? Må jeg ha noe fra før for å kunne kjøpe den?

Hva er sannsynligheten for at den klarer å kjøle en AMD XP1800+, uten vifter? Høy varme gjør ingenting, så lenge det ikke er kritisk. Er villig til å justere ned CPU-hastighet litt dersom det skulle være nødvendig.

Burde jeg satse på at den klarer å kjøle godt nok uten vifte? (har stor suksess med å fjerne vifter fra tidligere prosessorer (henholdvis P3 600mhz og amd 300mhz cpu).

Lenke til kommentar
Hva menes med oppgradering? Må jeg ha noe fra før for å kunne kjøpe den?

Hva er sannsynligheten for at den klarer å kjøle en AMD XP1800+, uten vifter? Høy varme gjør ingenting, så lenge det ikke er kritisk. Er villig til å justere ned CPU-hastighet litt dersom det skulle være nødvendig.

Burde jeg satse på at den klarer å kjøle godt nok uten vifte? (har stor suksess med å fjerne vifter fra tidligere prosessorer (henholdvis P3 600mhz og amd 300mhz cpu).

Juletilbud: De som har Silent Twin kan nå oppgradere kjøleevne betydelig ved å flytte viftene over til TowerA. Er luftgjennomstrømningen i kabinettet god kan den også brukes som en vifteløs kjøler på alle Intel FC-PGA, AMD Duron samt en del AMD Athlon prosessorer.

Oppgraderingspris: Kun kr. 199,-

Lenke til kommentar
Skal du ha vifteløst, finnes mange andre ting som er mer egnet til dette.

Har du link til noe vifteløst som er bedre egnet, til en pris under 300?

Lautsprecher: Jeg skjønner fremdeles ikke helt hva som er greien med "oppgraderingspris". Hvis jeg ikke skal ha vifter, trenger jeg vel ikke å bry meg? Men hvis jeg skal ha vifter, så er det kun Silent Twin viftene som fungerer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...