sull Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hei, jeg kom hjem fra skolen i dag til en pc som jeg ikke kom på internett med...selv jeg greide det dagen før... Jeg har et K8N Neo FSR kort som har innebygd nettverkskort og når jeg kobler det til HUBen (som forresten er koblet til en router til NGT), lyser det et lys som i at det er koblet til... Men jeg finner ikke den nettverkstilkoblingen som va der for et par timer siden... kanskje jeg bør nevne at jeg fikk bluescreen første gang jeg startet maskinen, deretter gikk jeg på biosen og loaded Fail safe optionen. da gikk d fint, men jeg bruker et program for å identifisere komponenter i datamaskinen, men den finner ingenting på nettverk... noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 sjekk at ikke nettverkskortet er disablet i BIOS. Eller så hinter jo bluescreen til at noe er feil... enten med hw eller software. Kanskje en liten reinstall også kan hjelpe. Lenke til kommentar
sull Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Fixet d , men d vakke at den va disablet, jeg bare gjenopprettet til et annet tidspunkt Endret 24. november 2004 av sull Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fixet d , men d vakke at den va disablet, jeg bare gjenopprettet til et annet tidspunkt Kansje det var et "trail" versjonene av netverkskortet. kjøp fullversjonen du. Lenke til kommentar
sull Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 hehe jaok *løpenedtilnærmestedatabutikkogkjøpenyttnettverkskort* Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kansje det var et "trail" versjonene av netverkskortet. kjøp fullversjonen du. HEHE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå