NothgaliC Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har ei oppgav som går ut på at jeg skal skrive 2-3 sider om disse verdensreligionene. -Kristendommen -Jødedommen -islam Gidder noen å hjelpe meg? kanskje en link? Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Les litt i krl boka di. Enkelt og greit Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Nei, går ikkje selv om jeg skriver av alt som er i boka. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg anbefaler Wikipedia.org Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ingen sa noe om å skrive av. Søk på Google, mann, eller LÆR av boken din (uten å skrive av) og bruk dette som basis for resten. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skriv om Jødedommen, dette finner du mye av på wiki, og skriv om islam. Boikott kristendommen, inntil de endrer navnet på faget til "Religion". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå