Gå til innhold

TEST: Shuttle SB81P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Vi tok kontakt med Hardware.no for en stund tilbake og fikk litt lunken motagelse :cry: , men etter en periode så ville de gjerne teste de ulike modellene (Sikkert etter å ha lest litt på sitt eget forum)!

Test modellene vi har er allerde på utlån til andre test steder og så fort de er ferdig kommer den en "liten" pakke til Hardware.no :) [Hadde de sagt ja med en gang hadde de fått lekt seg allerede med de...]

Med vennlig hilsen,

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar
Heisann!

Vi tok kontakt med Hardware.no for en stund tilbake og fikk litt lunken motagelse  :cry: , men etter en periode så ville de gjerne teste de ulike modellene (Sikkert etter å ha lest litt på sitt eget forum)!

Test modellene vi har er allerde på utlån til andre test steder og så fort de er ferdig kommer den en "liten" pakke til Hardware.no :) [Hadde de sagt ja med en gang hadde de fått lekt seg allerede med de...]

Med vennlig hilsen,

Pyton.no - Salg

Vel kjære Pyton, akkurat den historien kjenner vi oss ikke helt igjen i. Men den "samtalen" kan vi ta videre i et annet fora.

Lenke til kommentar

jeg savnet at dere ikke skrev noe om det innebygde lydkortet og testet det grundig, for jeg vurderer å kjøpe en sånn, men er litt tvil pga lydkortet, holder det innebygde eller må kjøpe et eksternt, og vil jeg da få plass til det eksterne lydkortet i det hele tatt ?. Vil det ikke bli for varmt for skjermkortet hvis man bruker eksternt lydkort ? Skal bruke den sammmen med 7.1 gigasettet fra creative så da er det viktig med god lyd.

Lenke til kommentar

hadde det ikke vært mulig å stappe vannkjøling inn i en shuttle?

man trenger jo egentlig ikke en cd-rom til vanlig (i hverfall ikke jeg) og når man trenger det kan man jo bruke en USB cdrom.

på størrelse med en cdrom får man jo Blavck Ice radiator som i følge ok.no skal fungere ganske greit. den monster kjølern som er på ultra kortene er jo større enn en vannblokk og den shuttle prosessor kjølern er da heller større enn en liten vannblokk.

bare en tanke :hmm:

kanskje et prosjekt for noen?

Lenke til kommentar
hadde det ikke vært mulig å stappe vannkjøling inn i en shuttle?

man trenger jo egentlig ikke en cd-rom til vanlig (i hverfall ikke jeg) og når man trenger det kan man jo bruke en USB cdrom.

på størrelse med en cdrom får man jo Blavck Ice radiator som i følge ok.no skal fungere ganske greit. den monster kjølern som er på ultra kortene er jo større enn en vannblokk og den shuttle prosessor kjølern er da heller større enn en liten vannblokk.

bare en tanke :hmm:

kanskje et prosjekt for noen?

For noen. Man må jo ha elastiske og tynne slanger. Luft gjennom radiatoren så det er nok best å ha den på usiden. Man må jo ha plass til pumpe og tank/vantiler! Det skulle absolutt la seg løse med små vannkjølekomponenter men da vil det kanskje ikke bli stort mer effektivt en den kjøleløsningen som allerede er der. Kan man ha en passe stor radiator og pumpe på utsiden så blir det ganske lett :cool: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...