RBW Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 TEST: Shuttle SB81P LGA775-plattformen har kommet for fullt og SFF-systemene slipper ikke unna. I den anledning har Shuttle konstruert en liten boks ved navn Shuttle SB81P. Les artikkelen her Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fin test Bra med tester som er enkle, men samtidig dekker de viktigste punktene. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ikke dårlig, men 70°C er litt vel drøyt - for meg ihvertfall. God test også forresten Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Endelig kom testen! har lyst på en slik selv... Men den ble da svært varm Endret 24. november 2004 av Alph3z Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har det! Grunnen til varmen er seffern at man enkelt kan steike seg grandis på LAN-party uten å måtte bevege seg fra stolen. Pisse gjør man på en tom brusflaske og håndvask har man våtservietter til. Ergo har man, vha denne boksen, alt man trenger til en LAN-helg Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 for 2-3 år siden, hadde jeg vel kanskje ledd av den... Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Men uansett; noen andre som har samme boks, men uten de ENORME varmeproblemene? savner Northwood Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Ingen vits med barebone bare for barebone... Det slår meg ar dette er det nærmeste man kan komme et ATX midi/minitower uten at det er det.... Endret 24. november 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
gixer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 savner Northwood *Klappe på sin NW 2.6GHz @ 3.44GHz* Det kom vel ikke som no sjokk at SFF-PC og Prescott ikke er en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Steinar2k Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har selv SB81P, merker at CPU blir varm. Det negative er vel bare at CPU levetiden blir lavere :-( Har en 3.4 ghz prescott, ligger vel på en rundt 50-60. Satt "PC-Whine" på 70 grader og har ikke kommet så høyt opp enda selv om eg spiller HL2 i timesvis Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fin test Vedrørende SFF, når kommer tester av IWILL ZPC64 og IWILL ZMAXdp? ZMAXdp vant forøvrig "CES Innovations 2005 Award" nå nylig: http://www.iwill.net/inews.asp?n_id=24 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Fin test Vedrørende SFF, når kommer tester av IWILL ZPC64 og IWILL ZMAXdp? ZMAXdp vant forøvrig "CES Innovations 2005 Award" nå nylig: http://www.iwill.net/inews.asp?n_id=24 Spør du meg, så spør jeg deg Sagt på en annen måte: Ingenting har dukket opp. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Nå er det vel ikke akkurat Shuttle sin skyld at prosessoren blir varm. Kjøleløsningen virket helhjertet, så da blir det nok heller en kar ved navn Prescott som burde få all skyld for det. Ellers var det en fin liten kasse. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Den var søt :> Men varmen på cpu var en hake, ville aldri fyrt opp den der med en 3,6ghz cpu med en sånn varme.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det bare meg, eller ligner disse XPC'ene mer og mer på gammeldagse minitower? de riktig små de hadde for X antall år siden? (da CD-ROM var ny)...en kompis av meg har ett minitower stående, og jeg må si at det var ikke særlig stort gitt... Lenke til kommentar
svening Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tips, bruk hansker ved montering neste gang (fettmerker) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Tips, bruk hansker ved montering neste gang (fettmerker)Genspor?? Edit: Aha..."fingeravtrykk" . Endret 25. november 2004 av sveinsel Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 virker som om jeg ikke er helt inne i alt ennå. jeg trodde slike små kabinetter het shuttle eller barebarones, nå har det seg slik at shuttle er et merke som produserer brebarones, riktig? akkurat som at dell produserer pcer, ikke at pcer heter dell. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 jeg trodde slike små kabinetter het shuttle eller barebarones, nå har det seg slik at shuttle er et merke som produserer brebarones, riktig?akkurat som at dell produserer pcer, ikke at pcer heter dell. Shuttle er en produsent. Barebone er en "halvferdig" PC, gjerne kabinett/hovedkort/PSU, og har ingenting med størrelsen å gjøre. Maskiner i denne størrelsen kalles SFF (Small Form Factor). Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) tusen takk Endret 25. november 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå