erikstein Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Nå nærmer det seg, netshop.no har 6stk igjen på lager Uheldigvis så har ikke jeg klart å få rota meg til å bytte over til vinterdekk ennå Om 1-3t vil jeg i det minste komme tilbake med mitt første inntrykk. Kan nevne at jeg er ganske sær når det gjelder lcd...så denne BØR være bra.. Legger ut noen bilder også, om jeg får ordnet det i ihf! Endret 25. november 2004 av iceraven Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Flott at du skal skrive dine meninger om skjermen, gleder meg til å høre. Skal også kjøpe denne til jul, men kanskje like greit å bestille nå. Siden det ikke er så mange igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) var 5 sist jeg sjekket, min er på vei i posten. EDIT: 4 Endret 24. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kan nevne at jeg er ganske sær når det gjelder lcd...så denne BØR være bra.. Har gått 3 timer nå. Jeg skal bestille skjermen snarest mulig, så det hadde vært greit å høre litt fra den, spesielt siden du er nøye på sakene (ovenfor). -Tarje Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) *Hyl* Dette går unna, Netshop har nå 2 skjermer på lager. Tipper de er utsolgt første dagen de har skjermen inne. www.cshop.no har skjermen de også. EDIT: 1 EDIT: 0. Ubekreftet 06.12.04 Endret 24. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tror ikke du trenger å hyle. Jeg sendte mail til Netshop om når de fikk inn nye, og de svarte: "Heisan ! Vi fikk inn 30 i dag, og har nå 5 igjen (men det lå endel i ordre altså). Vi får ytterligere 30 i morgen eller fredag, og jeg har også 30 til i ordre hos leverandør. Så tror vi skal ha tilgang på disse i ett par uker hvertfall :-)" Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hm, vurderer å kjøpe LCD-skjerm, dette er en god en altså? Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skal visst være det. Skjekk Hardware's sniktitt på skjermen. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11242 Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Wow, såpass! Ikkje dårlig, men det får nok bli til jul for de fleste penga mine har akkurat gått til et sapphire x800Pro Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Tenkte at jeg skulle vente litt med å bestille til jeg får høre litt fra de som har kjøpt den, sånn at jeg kan høre hva de synes om den. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Kom igjen a! Legg ut noe! Det har godt mye mer enn 3 timer nå Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Nå har jeg hatt den i ca 1 døgn Nevner bare noen faktorer jeg har sett på selv (bilder kommer straks, må bare få tømt digital kameratet)! Design En slank ramme rundt, pen lys sølv farge, innebygd trafo, er solid i utførelsen, mulighet for å gjemme kablene på baksiden, små diskre knapper neders, lyset på power er ikke skjemmende selv i mørket. Alt i alt et meget pent design Ytelse Den er rett og slett utrolig bra i spill/film! Har nå spilt hl2, bf1942, Farcry på den, null etterslep selv ved provosering. Testet intro filmen til Wow, det er en del scener der som er ganske raske, ikke antydning til etterslep. Jeg har ikke klart å fremprovosere noe ennå Farger For å si det sånn, jeg er ingen farge ekspert, så dessverre så lar jeg de proffe ta seg av dette, har stilt den inn på sRGB, syntes det gir gode farger her 500:1 i kontrast. Sort ER sort, minimal gjennomlysning! Negativt? Ja, det er 1 ting jeg ikke liker. Det fulgte ikke med DVI kabel..syntes det er litt svakt, men det er kanskje ikke så mye å ta på veien for når de har senket prisen med 1k Alt i alt den BESTE lcd skjermen jeg har hatt. Har hatt noen skjermer før som jeg aldri har vært helt fornøyd med. Det gjelder Samsung 181T (12k kosta den da ), Tandberg 17" (husker ikke modell), Eizo 15" (husker ikke modell) og sist men ikke minst Viewsonic VX910. Denne anbefales til ALLE som vil ha en pen skjerm som har meget god ytelse i spill Lenke til kommentar
Boye Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan er Doom3/Thief3? mørke Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Bilder????? Du sa du skulle gi oss bilder! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Har ingen tilgjengelige servere for øyeblikket den på skolen er nede. Den klarer seg meget godt i sorte partier syntes jeg Lenke til kommentar
meeg Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Negativt?Ja, det er 1 ting jeg ikke liker. Det fulgte ikke med DVI kabel..syntes det er litt svakt, men det er kanskje ikke så mye å ta på veien for når de har senket prisen med 1k Jeg sendte mail til Netshop for å spørre om det fulgte med DVI kabel, og ba de legge en på ordren hvis det ikke gjorde det. Fikk da svar tilbake (etter 5 min.) at det ikke fulgte med, men at de kunne legge til en for halv pris siden det snart var Jul. Kan ikke si nei takk den den slags service . Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har ingen tilgjengelige servere for øyeblikketden på skolen er nede. Går vel an å legge dei med som vedlegg i innlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå