bazzo Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det mulig å endre cursor til en egen musepeker ved hjelp av css ? Eller finnes det andre måter ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ja, det går an. JavaScript f.eks Nei, det er ikke noe å anbefale. Ja, det gir et wannabe-1337 og fjortiss-gutteromsdesigner inntrykk. Og musepekeren er ikke noe en webside skal styre, det er det maskinen som eier, på lik linje med scrollbar. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Ja, det går an. JavaScript f.eksNei, det er ikke noe å anbefale. Ja, det gir et wannabe-1337 og fjortiss-gutteromsdesigner inntrykk. Og musepekeren er ikke noe en webside skal styre, det er det maskinen som eier, på lik linje med scrollbar. Det er jeg helt enig i, men dette var et ønske fra han jeg skal lage en side for. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Om du viser han svaret til Marvil så vil han ikkje lenger, for det Marvil seier er heilt og fullstendig sant. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hah, kan du tro Mange folk som liker sånne rare ting som det der, kosta hva det koste vil. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvis noen kommer og tar vekk den musepekeren jeg har nå, slår jeg dem hardt. Jeg elsker den cursorpacken jeg har nå, og den skal ikke fjernes! Altså: websider som forandrer musepekeren din er kult på sider for barn i alderen 4-8 år elns... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er det mulig å endre cursor til en egen musepeker ved hjelp av css ?Eller finnes det andre måter ? Vet ikke om det er noe sånt du tenkte på? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Ser for meg at den wait cursoren er evig plagsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå