Gå til innhold

winamp på Norsk?


Sponis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnest det ein Norsk språkpakke for Winamp 5? Eg finner ingenting på winamp.com.

Hva er vitsen?

 

Previous Track = Spiller av låten før låten du spiller nå

Play = Spiller av en låt

Stop = Stopp (stopper altså sangen/CD'n og lignende)

Pause = Midlertidig stans av låten

Next Track = Neste låt

Shuffle = Velger en helt virkårlig sang på spillelisten

Repate = Spiller sangen/spillelisten om og om og om igjen (helt til du trykker stopp eller velger bort valget)

EQ = Her stiller du lydvalgene, f.eks. bass, mellomtone og diskant...

PL (Playlist) = Spillelisten

 

:dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er enig med hva alle sier om at det er lett engelsk på "Winamp" playeren.

Faktisk så står det nesten ikke så mye engelsk der..

Bare de standar knappene du finner på en Cd spiller!

Om det er noen par ord du lurer på? Hvorfor ikke hente ordboka å lære seg dem isteden for å bruke tid på å laste ned språkpakke??

Lenke til kommentar
hehe, ja det er utrolig simpelt.. jeg hadde norsk fordi jeg har en lillebror som ikke helt er så god i engelsk ennda...  :p

5336716[/snapback]

Som sagt, man trenger ikke kunne englesk en gang. Alle kjenner igjen play-knappen, stop-knappen, neste-knappen og hele den pakka. I verste fall tar det 10 sek å lære. ;)

Lenke til kommentar
Se på alle innleggene i posten, og det er ingen som har svart på det han spørr etter.

Hvis gutten ønsker å ha Winamp på norsk, så må han da vel kunne få det. Uten at alle skal fortelle han hva de mener er best.

5337077[/snapback]

Livsfarlig å lære seg de 2-3 orda engelsk. Jeez hvor retards er folk at de ikke tørr å lære seg selv det simpleste av engelsk.

 

"I is a big boy" :mad:

Lenke til kommentar
Se på alle innleggene i posten, og det er ingen som har svart på det han spørr etter.

Hvis gutten ønsker å ha Winamp på norsk, så må han da vel kunne få det. Uten at alle skal fortelle han hva de mener er best.

5337077[/snapback]

Jo, han har fått svar. Det finnes ingen norsk språkpakke til Winamp, skal han absolutt ha norsk må han oversette det selv.

Lenke til kommentar
Se på alle innleggene i posten, og det er ingen som har svart på det han spørr etter.

Hvis gutten ønsker å ha Winamp på norsk, så må han da vel kunne få det. Uten at alle skal fortelle han hva de mener er best.

5337077[/snapback]

Livsfarlig å lære seg de 2-3 orda engelsk. Jeez hvor retards er folk at de ikke tørr å lære seg selv det simpleste av engelsk.

 

"I is a big boy" :mad:

5337090[/snapback]

 

Tørr eller ikke tørr, han ønsker bare å ha Winamp på norsk, hva er problemet egentlig? Og som han sier så er det for han lille bror, han er sikkert mer tryggere og komfortabel når han håndterer et program på norsk

Lenke til kommentar
Og som han sier så er det for han lille bror, han er sikkert mer tryggere og komfortabel når han håndterer et program på norsk

Nå vet jeg ikke alderen på denne lillebroren, men det eneste stedet jeg vet man må være stødig i engelsk er inne i 'Preferences', og der tror jeg neppe broren trenger å rote noe. Funker ikke WA er det bare å rope på bror.

Lenke til kommentar
Og som han sier så er det for han lille bror, han er sikkert mer tryggere og komfortabel når han håndterer et program på norsk

Nå vet jeg ikke alderen på denne lillebroren, men det eneste stedet jeg vet man må være stødig i engelsk er inne i 'Preferences', og der tror jeg neppe broren trenger å rote noe. Funker ikke WA er det bare å rope på bror.

5337120[/snapback]

 

Og at han ikke trenger å rote i Preferences er det du som har bestemt.

Litt upraktisk at lillebroren skal være avhengig av storebroren for å ordne ting da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...