fUuGeL Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har nettop fått hjem en AMD Athlon64 3200+ som kjører på et Asus A9V Deluxe Socket 939 Hovedkort. I Maskinen står det en 200GB P-ATA disk, samt en 9GB SCSI disk som kjører på eget kontroller kort. Windows er installert på SCSI disken, og i BIOS er boot rekkefølgen diskettstasjon, cd-rom, scsi. Problemet mitt er at jeg klarer ikke starte windows med mindre windows xp cd'en står i cd-rommen.. Hvis den ikke står i så stopper pc'en der den sjekker cd-rom for boot cd.. Der står den helt til jeg setter inn cd'en, og så fortsetter den og boote normalt fra scsi disk.. Noen som har hatt lignende problem eller vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Dette skjedde plutselig? Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Fikk prosessoren og hovedkortet i går.. Etter installasjon så gikk alt fint (windows cd'en sto i etter installasjon), men når jeg satte i driver cd'en som følgte med hovedkortet og rebootet etterpå så ville den ikke.. Etter masse prøving og feiling med boot rekkefølgen i bios tenkte jeg at jeg måtte prøve å installere windows på nytt.. Satte i windows cd og rebootet.. Men jeg glemte å trykke på en tast for å starte installasjonen, så bootet windows normalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå