Aasgaard Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Logitech har lenge vært kongen på ratthaugen. Spesielt på de dyrere modellene har de hatt liten konkurranse. Nå satses det på enkle og billige, men solide ratt for massemarkedet. Vi har testet deres siste PC-ratt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Så greit ut dette, men de pedalene synes jeg ikke var noe særlig. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Så greit ut dette, men de pedalene synes jeg ikke var noe særlig. De føles billige (det er de jo også), men de gjør jobben sin om du får lagt noe bak dem så de ikke glir. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jada, man får det man betaler for. Men det er sikkert et godt alternativ til den prisen. Logitech kan jo dette med ratt og pedaler. Lenke til kommentar
neph Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hva menes med fjærsentrerte ratt, er de altså sånne som rettes opp av seg selv pga fjærer?, er de ikke da også lettere å ryke pga slitasje enn andre ratt som ikke har fjæring men sånn "hakke" lyd når man dreier dem..... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hva menes med fjærsentrerte ratt, er de altså sånne som rettes opp av seg selv pga fjærer?, er de ikke da også lettere å ryke pga slitasje enn andre ratt som ikke har fjæring men sånn "hakke" lyd når man dreier dem..... Fjærsentrerte ratt blir dratt tilbake til sentrum av fjærer når du slipper rattet, ja. Jeg har ikke hatt noe problem med at de blir slitt på noen av mine ratt, men jeg kan selvsagt ikke garantere at det ikke kan skje. Ei fjær er uansett en del enklere å bytte ut enn om en motor eller to skulle ta kvelden (som jo sentrerer andre ratt). Lenke til kommentar
neph Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 ok, et interessesant ratt dette her, dersom det er solid, som det står, må det være et meget bra kjøp, PSdata selger det til 328,-. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Slitasje over tid er litt vanskelig å få testet skikkelig i en omtale, men jeg har i alle fall gitt det røff behandling, og det virker absolutt solid. Minimalt med slark i rattstammen, og i det hele tatt en overbevisende følelse, spesielt i forhold til prisen. Lenke til kommentar
neph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Åssen er det med kompatibilitet til eldre (konge)bilspill som NASCAR Racing 4, Sports Car GT, NFS5, GPL og slikt? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det bør gå strålende. Har ikke tid til å installere/teste med noen av dem nå, men det er absolutt ingen grunn til at det ikke burde fungere. Rattet detekteres automagisk av XP, og du kan evt. bruke Logitechs profilprogramvare. Spilte mest Live for Speed under testingen. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 PSdata selger det til 328,-. Da virker det som et veldig godt kjøp! Man får kanskje ikke det samme for et ratt til 2000 (det hadde iallefall stridt mot alle naturlover!) Link! (PSdata) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg